וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום בפילדלפיה: אב הרג את בתו – והאשים את אחותה בת החמש

השוטרים שחקרו את מותה של טהירה פיליפס, בת ארבע, הגדירו את מעשי אביה "טיפשיים ואידיוטיים". הוא הודה כי נופף בנשקו בבית המשפחה, ולאחר שנפלט כדור הוא נמלט, אך לבסוף הסגיר את עצמו

שוטרים בזירת האירוע שבו נורו למוות שני שוטרים בידי צעיר שחור בברוקלין, ניו יורק. רויטרס, רויטרס
"הוא בטוח הבין שאנחנו מחפשים אחריו"/רויטרס, רויטרס

מוריס פיליפס, תושב פילדלפיה בן 30, הואשם בהריגת בתו, טהירה בת הארבע, בפליטת כדור – ובכך שהטיל את האשמה על בת נוספת שלו, בת חמש. הכדור שנפלט ביום שבת אחרי הצהריים בבית המשפחה, פגע בראשה של הילדה בזמן שהיא צפתה בטלוויזיה, והרג אותה. סעיפי האישום כוללים גם הזנחה פושעת.

על פי הודאתו של פיליפס, אב לשבעה, הוא נכנס לחדר והחל לנופף בנשקו. "בזמן זה, הנשק ירה כדור אחד, שפגע בבתו באחורי הראש. היא מתה באופן מיידי", מסר ג'יימס קלארק ממשטרת פילדלפיה במסיבת עיתונאים. "זה היה מעשה טיפשי ואידיוטי", הוסיף.

עוד בוואלה! NEWS:
ניצחון למחבל הנורבגי: המדינה הכירה בפגיעה בזכויותיו בכלא
גל חום קיצוני בהודו: עשרות מתו משרב כבד ברחבי המדינה
רוחאני יוצא נגד משטרת המוסר באיראן: "כבוד האדם קודם לדת"

מוריס פיליפס, תושב פילדלפיה החשוד בהרג בתו. AP
התקשר לארוסתו, החליף בגדים - ונמלט. פיליפס/AP

הילדים החלו לצרוח, ובשלב מסוים בוצעה שיחה למוקד החירום. מחקירת המשטרה עולה כי פיליפס התקרב לבתו בת החמש, הכה אותה באגרופו וטפטף דם מכף ידו על חולצתה. זאת, לטענת המשטרה, במטרה להטיל עליה את האשמה למעשה. בשלב זה, התקשר פיליפס לארוסתו, טרה רידיק, שמיהרה להגיע לבית, ובזמן זה הוא החליף בגדים ונמלט מהמקום.

ואכן, ביום שבת דווח כי האחות בת החמש ככל הנראה אחזה בנשק כשנפלט ממנו הכדור. באותה העת נמשכו החיפושים אחר האב, שהסגיר את עצמו כמה שעות לאחר הירי. "הוא פשוט הגיע", מסרה דוברת המשטרה המקומית טניה ליטל. "הוא בטוח הבין שאנחנו מחפשים אחריו". בחקירתו הוא הכחיש כל קשר למקרה, אולם לבסוף הודה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully