וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיירתה של שגרירת ארה"ב דרסה למוות ילד בקמרון

20.4.2016 / 9:10

סמנתה פאוור נעה באזור שבו פועל הארגון בוקו חראם, אך אחד מכלי הרכב בשיירה פגע בילד שמת מפצעיו. "ביקרנו את משפחתו של הילד כדי להביע את תנחומינו הכנים", סיפרה

סמנתה פאוור שגרירת ארה"ב באו"ם, ציון 40 שנה באו"ם להחלטת "ציונות היא גזענות", 11 בנובמבר 2015. ליאו סורל,
שגרירת ארה"ב באו"ם סמנתה פאוור/ליאו סורל

כלי רכב בשיירה שבה נסעה שגרירת ארצות הברית באו"ם דרס למוות ביום שני האחרון ילד בקמרון במהלך ביקור באזור שבו פועל הארגון האסלאמי הקיצוני בוקו חראם. סמנתה פאוור, שמבקרת גם בניגריה ובצ'אד, אמרה כי הילד נפגע מכלי רכב שבו היו גורמים אמריקניים, קמרוניים ומטעם האו"ם. רופאים שהיו בשיירה טיפלו בילד, אך הוא מת מפצעיו.

"הצטרפתי למושל האזור, לגורם האו"ם שמנהל את הסיוע ההומניטרי ואת כספי הפיתוח ולשגריר הוזה, וביקרנו את משפחתו של הילד כדי להביע את תנחומינו הכנים", סיפרה השגרירה. פאוור גם תיארה את מפגשה עם פליטים וקראה לסיוע כלכלי מצד הקהילה הבינלאומית לאזורים שנפגעו מבוקו חראם.

כוחות מצבאותיהן של קמרון, של ניגריה ושל צ'אד משלבים ידיים במלחמה בארגון. שגרירת ארצות הברית באו"ם אמורה לבקר גם במטה של הכוח המשותף של שלוש המדינות, שאליו תורמות חיילים גם בנין וניז'ר. וושינגטון, מצדה, שלחה חיילים ומל"טים לאזור, כדי להילחם בארגון שנשבע אמונים לדאעש והרג כ-15 אלף בני אדם בשש השנים האחרונות שבהן הוא מנהל את מלחמתו.

עוד ידיעות מהעולם
ניצחונות סוחפים לקלינטון ולטראמפ בפריימריז החשובים בניו יורק
חוק חדש ביוטה: פורנוגרפיה - "מגיפה המסכנת את בריאות הציבור"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully