וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוק חדש ביוטה: פורנוגרפיה - "מגיפה המסכנת את בריאות הציבור"

20.4.2016 / 9:15

מושל המדינה המורמונית חתם על חוק הקורא למלחמה בתופעה ומחייב טכנאי מחשב לדווח על חומרים פדופיליים שהם מוצאים במחשבים שאותם הם מתקנים. "עוצמת ההשפעה של הפורנוגרפיה על החברה שלנו מזעזעת"

עריכה: אוהד פיטר

מדינת יוטה שבארצות הברית הכריזה אתמול (שלישי) על פורנוגרפיה כעל סכנה לבריאות הציבור והורתה לטכנאי מחשב שמוצאים חומרים פדופיליים לדווח לרשויות. זאת כחלק מהצעדים הרפובליקניים במדינה שנתמכים על ידי הכנסייה המורמונית. ההחלטה מגדירה פורנוגרפיה כמגיפה שמנרמלת אלימות נגד נשים וילדים ופוגעת ברצונם של גברים להתחתן. תומכי המהלך טוענים כי הוא יסייע להילחם בסחר בבני אדם, בהתמכרות לפורנוגרפיה ובאונס.

ההחלטה אושרה על ידי המושל הרפובליקני גרי הרברט, אחרי שהתקבלה בבית המחוקקים בתמיכת ארגונים מורמוניים. "עוצמת ההשפעה של הפורנוגרפיה על החברה שלנו היא מזעזעת", אמר המושל בעת החתימה על החוק בסולט לייק סיטי הבירה. "אני רוצה להגן על המשפחות שלנו ועל הצעירים שלנו".

ההחלטה קוראת לבית המחוקקים של יוטה לחקור את היקף ההשפעה של הפורנוגרפיה ולהשקיע בחינוך ובמאמצים כדי להימנע מצריכתה ומהפקתה. עוד הוכרז כי הפורנוגרפיה היא "סכנה לבריאות הציבור שמובילה למגוון רחב של השפעות על הבריאות ועל החברה". הרברט חתם גם על חוק שדורש מטכנאים המוצאים חומרים פדופיליים במחשבים שהם מתקנים לדווח על כך ומי שלא יעשה זאת – יעבור עבירה.

עוד ידיעות מהעולם
קובה: הנשיא לשעבר פידל קסטרו בהופעה פומבית נדירה בהוואנה
מתדמור ללונדון: שוחזר שער הניצחון הסורי שהוחרב על ידי דאעש. צפו

מושל יוטה גרי הרברט חותם על חוק נגד פורנוגרפיה, 19 באפריל 2016. AP
מושל יוטה הרברט חותם על החוק, אתמול/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully