וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה בודקת DNA של הפצוע קשה מירושלים כדי לברר אם הוא המחבל

19.4.2016 / 8:32

אחד הנפגעים בפיצוץ בבירה, גבר כבן 30, לא נשא עמו שום אמצעי זיהוי. כעת המשטרה פועלת בניסיון לזהות אותו ולגלות אם הפעיל את המטען או רק עמד בסמוך אליו. שיפור חל במצב האישה שנפצעה קשה

צילום אריק אבולוף: כבאות והצלה ירושלים, עריכה: גדי וינסטוק

בבוקר לאחר הפיגוע שטלטל את ירושלים המשטרה מנסה היום (שלישי) להכריע אם אחד הנפגעים, גבר כבן 30 שנפצע באורח קשה ופונה לבית החולים שערי צדק, הוא למעשה המחבל שהפעיל את המטען ופוצץ את האוטובוס, או שמא נוסע תמים שהמטען הונח בסמוך אליו. בניסיון לזהות את הפצוע, שלא נשא עמו שום אמצעי זיהוי, חוקרי המשטרה מסתמכים בין היתר על בדיקות פורנזיות הכוללות דגימות DNA מהפצוע.

נוסף על הפצוע קשה, 13 בני אדם נוספים נותרו מאושפזים בבתי החולים בבירה. בבית החולים שערי צדק מאושפזים אישה כבת 50, צעיר כבן 25 ונער כבן 16 במצב בינוני וארבעה נוספים במצב קל. מבית החולים הדסה עין כרם נמסר כי חל שיפור במצב אישה בן 28 שנפצעה באורח קשה והוא מוגדר כעת בינוני. כמו כן, במרכז הרפואי מאושפזים עדיין שלושה במצב בינוני – צעיר כבן 25, גבר כבן 40 ואישה כבת 30, ושניים במצב קל.

עוד על הפיגוע בירושלים:
תיעוד מתוך הלהבות: זירת הפיגוע בירושלים מנקודת המבט של כבאי
הנהג מירושלים משחזר: "פתחתי דלתות וצעקתי 'פיגוע', צאו מהאוטובוס'"
הפיגוע בירושלים: התארגנות מקומית שמנסה להבעיר את השטח לקראת החג

פיצוץ אוטובוס ברחוב דרך חברון בירושלים. 18 באפריל 2016. נועם מושקוביץ
המשטרה מסתמכת על בדיקות פורנזיות. זירת הפיגוע, אתמולך/נועם מושקוביץ

הפיגוע התרחש אתמול בשעות אחר הצהריים המאוחרות כשפיצוץ אירע באוטובוס ברחוב משה ברעם הסמוך לצומת פת שבירושלים. כתוצאה מהפיצוץ עלה באש אוטובוס נוסף וכלי רכב פרטי. אריק אבולוף, שהגיע ראשון לזירה מצוותי הכיבוי, כי במקום הייתה בערה גדולה. "זיהינו את האוטובוס בוער, הייתה קרינת חום עצומה. מיד זיהינו רכב פרטי סמוך שעמד במקביל לאוטובוס וגם הוא בוער, ואוטובוס נוסף שגם הוא התלקח ונגרם לו נזק כבד מאוד בחלק הקדמי", סיפר. "בסיום שלב פינוי הפצועים ביצענו פעולות כיבוי מאוד מהירות".

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס לאירוע ומסר איחולי החלמה מהירה לפצועים. "אנחנו נאתר את מי שהכין את מטען החבלה, נגיע למשלחים, נגיע למי שעומד מאחוריהם ונבוא חשבון עם הטרוריסטים האלה", אמר. "אנחנו מצויים במאבק מתמשך נגד הטרור, טרור הסכינים, ירי וטילים. גם של מנהרות. ישראל השיגה הישג גדול במאמץ לאיתור מנהרות הטרור".

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
פיצוץ אוטובוס ברחוב דרך חברון בירושלים. 18 באפריל 2016. נועם מושקוביץ
שרידי האוטובוס שהתפוצץ אתמול בירושלים/נועם מושקוביץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully