וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כבל: "הרצוג לא ימתין ליחימוביץ' - אם ייאלץ לעשות מעשה"

18.4.2016 / 14:55

ח"כ איתן כבל התייחס בריאיון לאולפן וואלה! NEWS לחקירתו באזהרה של יו"ר המחנה הציוני ואמר כי בשלב זה המפלגה לא צריכה לנקוט בצעד כלשהו בנושא. "אנחנו מצטיינים בעריפת ראשים של המנהיגים שלנו ואני מנסה שנשנה קצת מה-די.אן.איי שלנו"

צילום: יותם רונן, עריכה: ניר חן

ח"כ איתן כבל (המחנה הציוני) התייחס היום (שני) לחקירתו באזהרה של יו"ר מפלגתו, יצחק הרצוג, ואמר כי ימשיך לתמוך בו. "הדבר החשוב בעיניי הוא שהאמת תצא לאור כמה שיותר מהר", אמר כבל בריאיון לאולפן וואלה! NEWS. "כל עוד לא הוכח אחרת, חובתי להיות לצדו של הרצוג, כמו שעושים רוב החברים. בעיני גם חברות היא ערך עליון וחשוב בוודאי ברגעים כאלה".

כבל הוסיף כי בשלב זה המפלגה לא צריכה לנקוט בצעד כלשהו בנושא. "הרצוג ביקש בעצמו להיות מוזמן לחקירה ולעבור את התהליך כמה שיותר מהר. אני שמח שהוא היה אתמול (בחקירה - דג"ה) והביא את מה שהיה לו לומר בפני החוקרים. אני מקווה שזה ייגמר הכי מהר שאפשר", אמר. "אני לא מסתובב בכל יום עם פלס מים ובודק היכן הבועות בפלס. חשוב שהצדק ייראה וייעשה".

לקריאה נוספת:
הרצוג על החקירה: "אם מישהו במפלגה לא רגוע - כדאי שיירגע"
ח"כ בן ראובן: "דבריי על הרצוג הוצאו מהקשרם, אני מאחוריו"
מתקפה נגד הרצוג: "השעה עצמך מתפקיד יו"ר האופוזיציה והמפלגה"

ח"כ יצחק הרצוג, תל אביב 17 באפריל 2016. מגד גוזני
הרצוג, אתמול/מגד גוזני

על דבריה של ח"כ שלי יחימוביץ', לפיהם חברי המפלגה "ישקלו מהלכים" בעקבות החקירה, אמר כבל: "לא כל מה שיחימוביץ' אומרת הוא המצפן שלי, למרות שאני מאוד מכבד את דבריה ואותה. אני סברתי שצריך לדחות את הבחירות עד לאחר הבחירות להסתדרות. אנחנו מצטיינים בעריפת ראשים של המנהיגים שלנו ואני מנסה שנשנה קצת מה-די.אן.איי שלנו ולא נמהר בתהליך, נראה לאן דברים הולכים.

"משיחותינו הרצוג, אני יודע שהוא יודע להסתכל על המציאות בעיניים. הוא לא ימתין לא לי ולא לשלי, אם יידרש לעשות מעשה", הוסיף כבל. "כל אמירה בעת הזאת, גם אם היא אמירה ברוח הכי חברית, עלולה להיתפס בצורה לא נכונה ואין לי שום כוונה לעשות זאת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully