וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרצוג נחקר באזהרה; יחימוביץ': "המצב מחמיר, המפלגה תשקול מהלכים"

17.4.2016 / 18:00

יו"ר המחנה הציוני נחקר באזהרה בלהב 433 בחשד לעבירות קבלת תרומה אסורה, אי דיווח על קבלת תרומה ומסירת תצהיר כוזב. זאת, סביב פעילותו בבחירות המקדימות למפלגה לפני שלוש שנים מול יחימוביץ'. "יש לי אמון מלא בגורמי אכיפת החוק", אמר

צילום וידיאו: באדיבות כנס לשכת עורכי הדין, צילום סטילס: דורון הרמן, חדשות 10; עריכה: גדי וינסטוק

יו"ר האופוזיציה והמחנה הציוני, יצחק הרצוג, נחקר היום (ראשון) באזהרה ביחידת להב 433 בחשד לעבירות קבלת תרומה אסורה, אי דיווח על קבלת תרומה ומסירת תצהיר כוזב. החקירה היא סביב פעילותו בבחירות המקדימות לראשות מפלגת העבודה ב-2013 כשהתמודד מול ח"כ שלי יחימוביץ'. היחידה ארצית של המשטרה חקרה את הרצוג לאחר קבלת אישורו של היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט. הוא מיוצג על ידי עורכות הדין נוית נגב ואיריס ניב-סבאג.

מלשכתו של הרצוג נמסר: "ראש האופוזיציה ויו"ר המחנה הציוני ח"כ יצחק הרצוג הגיע הבוקר למסור גרסתו לבקשת גורמי האכיפה. מרגע שהודלף דבר קיום הבדיקה הדגיש וביקש הרצוג לאפשר לו לתת גרסתו כדי להניח את הענין מאחוריו, וכך עשה. להרצוג יש אמון מלא בגורמי האכיפה והוא מודה על ההתנהלות המכובדת וההגונה".

לקריאה נוספת:
ח"כ בן ראובן: "דבריי על הרצוג הוצאו מהקשרם, אני מאחוריו"
מתקפה נגד הרצוג: "השעה עצמך מתפקיד יו"ר האופוזיציה והמפלגה"
חיבוק מבוז'י ובירה על מחצלת: החגיגה של יחימוביץ' נתפרה למידותיה

יצחק הרצוג בועידת מפלגת העבודה במכון למחקרי ביטחון לאומי. ניב אהרונסון
תחת חקירה. הרצוג/ניב אהרונסון

"אני משוכנעת שטובת המפלגה והאופויזציה לנגד עיניו של הרצוג", אמרה יחימוביץ' היום. "אפעל בשיתוף פעולה איתו ועם חבריי למפלגה כדי להחליט אילו צעדים יש לנקוט. אין ספק שחקירה באזהרה של יו"ר המפלגה ויו"ר האופוזיציה מחמירה את הסיטואציה. סומכת לחלוטין על המשטרה ועל רשויות החוק".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
חברת הכנסת שלי יחימוביץ'. ראובן קסטרו
"סומכת לחלוטין על המשטרה". יחימוביץ'/ראובן קסטרו

הרצוג התייחס בשבוע שעבר לאפשרות שיזומן לחקירה באזהרה ואמר כי "תפקידו של מנהיג הוא להתמודד, להתמודד עם משברים, להתמודד עם ביקורת וגם להתמודד עם עלילות". יו"ר המחנה הציוני, שנשא דברים בטקס הרמת כוסית לחג הפסח שארגן ח"כ עמיר פרץ, הוסיף כי "מעטים המנהיגים שעברו טלטלות אישיות ופוליטיות, ספגו ביקורת מרושעת, התמודדו באומץ עם מציאות מורכבת וצרבו בהיסטוריה הצבאית את אחת ההצלחות המרשימות ביותר אי פעם. נדמה לי שעמיר מכיר את כל אלו מקרוב מאוד".

הרצוג פנה לחבריו ואמר להם: "אתם מלווים אותי מאז כניסתי לפוליטיקה, אתם יודעים שניקיון כפיים ויושר היו הערכים לאורם פעלתי ובהם אני מאמין. מאז שהתפרסמה ההודעה על בדיקת הרשויות בעניין הפריימריז במפלגה, אמרתי לכולם בפומבי ובאופן אישי שזה חלק מתפקידו של מנהיג. להתמודד גם עם עלילות שצפות ועלות תמיד ערב בחירות. תפקידו של מנהיג הוא להתמודד, להוביל ולנצח. אתם בחרתם בי להוביל את המפלגה הזו ואת המחנה הזה לעבר השלטון ואני מתכוון להמשיך לצעוד בדרך הזו, גם אם היא קשה ומלאת מכשולים".

(עדכון ראשון: 14:30)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully