וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כונס הנכסים של ענבל אור דורש תכשיטים שמכרה ב-63 אלף דולר

18.4.2016 / 0:42

הכונס דרש להשיב תכשיטים, בהם שעוני רולקס ושאנל בשווי מאות אלפי שקלים, שנמכרו ליהלומן לאחר הקפאת ההליכים נגד אור. לדבריו, אשת העסקים מכרה את הפריטים תמורת מחיר נמוך "בשל צורך בכסף"

עריכה: ניר חן

כונס הנכסים של ענבל אור, עו"ד איתן ארז, דרש אתמול (ראשון) מבית המשפט המחוזי בתל אביב להורות ליהלומן דן לוי להשיב לידיו באופן מידי תכשיטים שמכרה לו אשת העסקים. על פי מסמכי כונס הנכסים, אור מכרה את התכשיטים ללוי ב-29 במרץ, בעת שכבר הייתה בהקפאת הליכים. בין היתר, כוללת רשימת התכשיטים שעון "רולקס", שעון "שאנל", שני צמידים משובצים יהלומים, טבעת יהלום וזוג עגילים משובץ יהלומים. הם נמכרו לתכשיטן בתמורה ל-63 אלף דולר.

בבקשתו, פירט ארז כי מכירת התכשיטים נעשתה בחודש שעבר בניגוד מוחלט לצו הקפאת ההליכים שניתן ב-24 במרץ לחברת "אור סיטי נדל"ן" שבבעלותה של אור. בדרישתו כתב ארז כי "הצו הוחל במפורש על נכסיה האישיים של גב' אור", וכי המכירה נעשתה "ללא ידיעת הכונס הזמני וממילא שלא באישור בית המשפט". לדבריו, אשת העסקים ככל הנראה מכרה את תכשיטיה בשל "צורך מיידי בכסף מזומן".

ממידע שהגיע לידיו הסביר ארז בבקשתו לבית המשפט כי אור "מכרה את התכשיטים במחיר נמוך ביותר, שאינו משקף את שוויים האמיתי". לפי ההסכם בין אור לתכשיטן לוי, התכשיטים נקנו ב-63 אלף דולר, כאשר בחלק מהמקרים נמכרו פריטים בהנחה של יותר מ-55%, לטענת ארז.

לקריאה נוספת:
בנק מזרחי מבקש למכור 4 דירות של ענבל אור
בקשה בהולה של המפרק חשפה: חשש כי ענבל אור פלשה לדירה בגבעתיים
מכה נוספת: בית המשפט הורה על החרמת הג'יפ היוקרתי של ענבל אור

ענבל אור בבית המשפט 5.4.2016. ניב אהרונסון
מכרה את תכשיטיה בערך נמוך בהרבה משוויים. אור/ניב אהרונסון

מוקדם יותר דרש בנק המזרחי, הנושה המרכזי בפרשת אור, לממש ארבעה מנכסיה על מנת להבטיח את תהליך החזרת הכספים של "אור סיטי". הבקשות הוגשו אתמול על ידי ארז לבית המשפט המחוזי בתל אביב, והן נוגעות לנכסים ברחוב ריינס 34 בגבעתיים, ברחוב נווה יהושע ברמת גן, נכס ברחוב הל"ה בגבעתיים וכן ברחוב בן אליעזר 12-14 ברמת גן.

על פי המסמכים שהוגשו לבית המשפט, הבנק מבקש לאכוף את השיעבודים הקיימים על נכסים אלו ולהורות על מינוי כונסי נכסים קבועים, ומציין כי החוב של חברת "אור סיטי" כלפי הבנק עומד על כ-17 מיליון שקלים.

(עדכון ראשון: 23:18)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully