וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקשה בהולה של המפרק חשפה: חשש כי ענבל אור פלשה לדירה בגבעתיים

15.4.2016 / 17:23

הדירה שנמצאת בבעלות חברה מקבוצת אור סיטי נדל"ן הייתה אמורה להישאר פנויה בשל היותה משועבדת לבנק. עם זאת, כשהגיעו נציגי המפרק לדירה הם ראו בה עובדת של אור ורכוש השייך לה. "החייבת מנסה לפלוש לדירה ולעשות בה כבשלה"

צילום: אבי כהן, עריכה: ניר חן

חשש כי יזמית הנדל"ן, ענבל אור, "פלשה" לדירה בגבעתיים: בקשה בהולה שהגיש המפרק הזמני שמונה לתהליך פירוק קבוצת אור סיטי נדל"ן, בשליטת ענבל אור, שהוגשה אמש (חמישי) לבית המשפט המחוזי בתל אביב דורשת לאסור על אור מלעשות שימוש בדירה ברחוב הל"ה בגבעתיים, אליה, כך על פי הבקשה, העבירה לאחרונה אור רכוש.

על פי המסמכים שהוגשו לבית המשפט, הדירה נמצאת בבעלות חברת "אליענה אור", מקבוצת אור סיטי נדל"ן. בגינה ניטלה משכנתא בסכום של כ-1.5 מיליון שקלים מבנק מזרחי טפחות והיא משועבדת לטובת הבנק, לצורך כיסוי חובותיה של אור – העומדים על פי ההערכות על כ-17 מיליון שקלים.

ענבל אור - הפרשה שהסעירה את המדינה || סיקור מיוחד:
לקוח מאוכזב של ענבל אור לא מרחם עליה: "היא תבלה עם המשפחה בחג, אני בעבודה"
מכה נוספת: בית המשפט הורה על החרמת הג'יפ היוקרתי של ענבל אור
אחרי מכירת החיסול: ענבל אור החשודה במרמה ורישום כוזב נחקרה במשטרה

ענבל אור. ניב אהרונסון
אור בבית המשפט בשבוע שעבר/ניב אהרונסון

ממסמכים שהוגשו לבית המשפט עולה כי דירה זו הייתה מושכרת לזוג, אסף וטליה חן, אולם היא התפנתה בתחילת חודש אפריל. זאת, במסגרת סיכום בין נציגי המפרק לבין מי שייצג את אור עד לאחרונה, עו"ד ראובן בילט. הצדדים סיכמו כי הדירה תישאר פנויה בשל היותה משועבדת לבנק. עם זאת, אתמול בשעות הצהריים, כשהגיעו נציגי המפרק לדירה על מנת להחליף בה את המנעול, פתחה להם את הדלת עובדת זרה.

העובדת שפתחה את הדלת טענה, כך על פי הבקשה, כי היא מועסקת על ידי אור וציינה כי היא לבדה בבית. עוד הוסיפה כי היא עובדת עם השמרטפית של אור וכי התבקשה להגיע על מנת לפרוק ארגזים בדירה. "כאשר נשאלה העובדת 'מי משלם את שכרך?' השיבה כי איננה יודעת", צוין.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
ביתה של ענבל אור בגבעתיים. אבי כהן
הדירה שממנה דרש המפרק להרחיק את אור/אבי כהן

עו"ד יואב בן פורת, מצוות המפרק, ציין בבקשה כי בדירה נמצאו עשרות ארגזים שבהם רכוש פרטי של ענבל אור. "בחנו את הדירה עמוסת הארגזים שטרם נפרקו ולמדנו כי החייבת מנסה לפלוש לדירת החברה ולעשות בה כבשלה. ולפיכך מוגשת בקשה זו לסילוק ידה של החייבת מן הדירה של החברה שבפירוק".

עד לאחרונה התגוררה אור בדירה שכורה בצפון תל אביב

על פי המפרק, דירה זו, שכאמור ניטלה עבורה משכנתא מבנק הפועלים, נרשמה בתחילת חודש מרץ גם בהערת אזהרה לטובת שלי נרקיס – על רקע הלוואה בסך 1.5 מיליון שקלים שאור נטלה ממנו.

בא כוחו של המפרק הזמני מוסיף עוד, כי עד כה התגוררה אור בשכירות בבית בצפון תל אביב כשדמי השכירות שלו שולמו עד לחודש יוני. "מסיבה שאינה ברורה עזבה אור את הנכס וככל הנראה היא מנסה בשעות האחרונות לפלוש לדירת החברה בגבעתיים".

על פי המסמכים שהוגשו לבית המשפט, ענבל אור התגוררה בשכירות עד לאחרונה ברחוב דמיטרי שוסטקוביץ' בתל אביב. שווי הדירה הנוכחית שאליה פלשה על פי החשד אור, עומד להערכת נציג המפרק על סכום של יותר מארבעה מיליון שקלים וכי לאחר שתימכר צפויות ההכנסות ממכירתה לעבור לנושים המובטחים (הבנק בראשם - י"ד). "בנסיבות העניין מתבקש בית המשפט הנכבד לאסור על כניסתה של אור או מי מטעמה לדירת החברה ולהסמיך את המפרק הזמני ונציגיו לפנות הדירה מכל אדם וחפץ", לשון הבקשה.

  • עוד באותו נושא:
  • ענבל אור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully