וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקוח מאוכזב של ענבל אור לא מרחם עליה: "היא תבלה עם המשפחה בחג, אני בעבודה"

יהודה אלון שילם מאה אלף שקלים ל"אור סיטי נדל"ן" עבור דירה, אך כעבור יומיים מצא את משרדי החברה ריקים. "אלוהים יודע אם אני אקבל את הכסף בחזרה", אמר לאולפן וואלה! NEWS

עריכה: ניר חן

לקוח מאוכזב של ענבל אור: "כל החסכונות שלי הלכו לטמיון"

"בסך הכול רציתי לשפר את איכות החיים שלי", אמר היום (רביעי) לאולפן וואלה! NEWS יהודה אלון, לקוח מאוכזב של חברת "אור סיטי נדל"ן", שבבעלותה של היזמית ענבל אור, החשודה בקבלת דבר במרמה וברישום כוזב במסמכי תאגיד. "אני אדם זקן, בן 60. רציתי לגור בבית עם מעלית. אני בטוח שבוצעה שם מעילה ותרמית. רק אלוהים יודע אם אני אקבל את הכסף שלי בחזרה".

אלון סיפר כיצד נפל לטענתו לתרמית. "רציתי לקנות דירה ברחוב 'אלוף הניצחון' ברמת גן. ב-14 בינואר הגעתי ל'אור סיטי נדל"ן' וישבתי עם סוכן בשם ראובן. הוא אמר לי להפקיד צ'ק מקדמה על סך מאה אלף שקלים ואף הציע - 'אני אבוא איתך עם מונית ואקח את הכסף'. נבהלתי וביקשתי להתייעץ אם אשתי או עורך דין אך הוא אמר שלא נשארו דירות והייתי בלחץ גדול. אך הוא השיב: 'אל תדאג, אני אטפל בך ותקבל את הכסף חזרה במקרה שצריך'".

אלון חזר למשרדי החברה אחרי יומיים ומצא אותם ריקים, "אין אפילו שלט בכניסה". בעקבות המקרה הגיש אלון תלונה במשטרה. "אני יודע שהם ידעו שהחברה פושטת רגל, ובכל זאת אמרו לי שיש להם הרבה לקוחות וצריך להזרים להם כספים".

עוד באותו נושא:
מכה נוספת: בית המשפט הורה על החרמת הג'יפ היוקרתי של ענבל אור
אחרי מכירת החיסול: ענבל אור החשודה במרמה ורישום כוזב נחקרה במשטרה
מחסלים את משרדי ענבל אור: החלה המכירה הפומבית

ענבל אור בבית המשפט 5.4.2016. ניב אהרונסון
"לא מרחם עליה". ענבל אור/ניב אהרונסון

אלון לא מרחם על מצבה של אור. "היא זו שטענה שיש לה 190 מיליון שקלים ושהיא תחזיר לכל לקוחותיה את הכסף. היא תעבור את החג עם המשפחה שלה, כמו כולם. אני צריך להעביר את החג בעבודה יום ולילה כמו חמור כי כל הפיצויים שלי, כל החסכונות שלי ירדו לטמיון. לקחתי הלוואה מקופת התגמולים שלי ואני עדיין משלם עליה ריבית. זה כסף שחסכתי ולקחתי הלוואה בריבית של 4,000 שקלים מדי חודש. מי יחזיר לי אותו?".

אור נחקרה אתמול במשרדי מפלג ההונאה במחוז תל אביב במשך כשלוש שעות. זאת לאחר ששלשום היא הייתה אמורה להתייצב לחקירה, אך היא לא הגיעה. היא הייתה אמורה למסור עדות ומסמכים שלטענתה מוכיחים שעובדיה העלימו כספים מחברת "אור סיטי נדל"ן" שבבעלותה.

  • עוד באותו נושא:
  • ענבל אור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully