וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכה נוספת: בית המשפט הורה על החרמת הג'יפ היוקרתי של ענבל אור

13.4.2016 / 10:15

המחוזי בתל אביב דחה את ערעורה של יזמית הנדל"ן החשודה במרמה וברישום כוזב והורה על החרמת ג'יפ הלנדרובר שלה עד השבוע הבא. אתמול היא נחקרה במשך שעות ונערכה מכירה פומבית לנכסיה

צילום: אבי כהן, עריכה: ניר חן

בית המשפט המחוזי בתל אביב דחה הבוקר (רביעי) את בקשתה של יזמית הנדל"ן ענבל אור לבטל את הדרישה להפקיד את רכבה. לפי ההחלטה, היא תדרש להפקיד את הג'יפ מדגם "לנד רובר" עד יום שלישי הקרוב.

עורך הדין איתן ארז, בתפקידו ככונס הנכסים הזמני לנכסיה של אור, ביקש אישור להחרמת הג'יפ וכן כל כלי רכב נוסף שבבעלותה. בית המשפט הורה על הפקדת הרכב לאלתר, בעיקר לאור העובדה כי היה עליה לעשות כן לפני כשבוע. "לפנים משורת הדין, ניתנה לה ארכה להפקיד את הרכב במגרש לא יאוחר מיום 19.4.16 בשעה 12:00. אם לא תעשה כן, מוסמך כונס הנכסים הזמני לתפוס את הרכב בכל מקום שבו הוא נמצא ולאחסנו במגרש הרכב כמפורט בבקשה. כונס הנכסים הזמני רשאי להסתייע בצד שלישי לשם תפיסת הרכב ואחסונו", נקבע.

ההחלטה מגיעה לאחר שאתמול, במקביל למכירת הציוד המשרדי של חברתה של אור במגדלי עזריאלי שבתל אביב, שיגר עורך דינה של אור, שלמה טופז, מכתב שבו הוא מבקש מבית המשפט שלא להיעתר לבקשת מפרק החברה ולעקל את כלי הרכב שברשותה. טופז ביקש להתיר לה להמשיך ולהחזיק בו, בעיקר מסיבות אישיות.

לקריאה נוספת:
ענבל אור: כגרושה ואם לארבעה – אני זקוקה לרכב
בית המשפט הוציא צו לתפיסת נכסים של ענבל אור

ענבל אור בבית המשפט המחוזי תל אביב. ניב אהרונסון
מכה נוספת. אור/ניב אהרונסון

אור, החשודה בעבירות של קבלת דבר במרמה ורישום כוזב במסמכי תאגיד, נחקרה אתמול במשרדי מפלג ההונאה במחוז תל אביב במשך כשלוש שעות. זאת לאחר ששלשום היא הייתה אמורה להתייצב לחקירה, אולם היא לא הגיעה. אור הייתה אמורה למסור עדות ומסמכים שלטענתה מוכיחים שעובדיה העלימו כספים מחברת "אור סיטי נדל"ן" שבבעלותה. השוטרים הגיעו לחפשה בבית המלון שבו היא מתגוררת בתל אביב, אך לא מצאו אותה.

אתמול נערכה המכירה הפומבית של הציוד של חברתה, שנערכה במשרדי הפאר של אור. זאת לאחר שמפרק החברה, עו"ד ארז, החליט לפנות את המשרדים במגדלי עזריאלי ולהעבירם למשרדים קטנים בשכירות של 7,000 שקלים בחודש.

מספר מצומצם של מתעניינים הגיע למשרדי אור, לצד סקרנים רבים ונוכחות גבוהה של כלי התקשורת. עם המתעניינים נמנים סוחרים וגם שוכרי משרדים, שביקשו לבחון אפשרות לרכוש ציוד משרדי במחיר מוזל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully