וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמונות קשות: האם אלו צ'ופקברות מוצצי דם או חתולים תמימים?

21.4.2016 / 8:43

תושבי כפר בקזחסטן הרגו 2 צ'ופקברות, לכאורה, שניסו למצוץ את דמם של חיות המשק. ברשת זועמים עליהם וטוענים שאלו בכלל חתולים. הביטו בתמונות ושפטו בעצמכם (היזהרו: תמונות קשות לצפייה)

יוטיוב

ככה זה כשאגדות אורבניות משתלטות לנו על החיים: תושבי כפר בקזחסטן תפסו וחיסלו שני יצורים שלטענתם ניסו למצוץ את דמם של חיות המשק, רק שאנחנו - כמו כל אדם נורמלי אחר - חושבים שאלו בסה"כ חתולים תמימים שנרצחו על לא עוול בכפם. מה אתם אומרים?

אנשי הכפר טוענים שהם איתרו את שתי ה"צ'ופקברות" בזמן שניסו לטרוף את חיות המשק המקומיות - ושאלה בוודאות לא חתולים. "היצורים האלה שוחטים בהמות בלילה. הם לא חתולים. הם לא מעוניינים בבשר. הם רק רוצים דם", כתב בחור בשם הנט בפורום מקומי - והצביע גם על הניבים הענקיים שלהם. גולש אחר שצפה בתמונות אמר: "אלה גופות רקובות של חתולים. הן התנפחו ככה כי הן שכבו במים במשך זמן רב".

האם אלה צ'ופקברות?. cen, צילום מסך
צ'ופקברות? אנשי הכפר תפסו וחיסלו אותן/צילום מסך, cen

הסרטון בו נראים תושבי הכפר בוחנים את גופותיהם של היצורים המסתוריים פורסם באתר חדשות קזחסטני ומאז הפך לויראלי. הצ'ופקברה (משמעות השם היא "מוצץ עיזים") הוא יצור מפלצתי אגדי שמקורו באמריקה הלטינית - ובעיקר בפורטו ריקו. המאמינים בקיומו טוענים ש"היצור המרושע" ניזון מדמן של חיות משק קטנות. על היצור דיווחו לראשונה בפוארטו ריקו במרץ 1995, כשנמצאו שם שמונה עיזים מתות ומיובשות מדם. לפי האגדה האורבנית, הצ'ופקברה הוא יצור כבד, בגודל של דוב קטן, עם שורה של קוצים מהצוואר עד הזנב. יש לו לשון דמויות צינור בעזרתה הוא מוצץ את דמן של בעלי החיים.

עוד באותו נושא

צפו: האם "מוצץ העיזים" המיתולוגי נלכד בחיים?

לכתבה המלאה
האם אלה צ'ופקברות?. cen, צילום מסך
האם הניבים מצביעים על היותם יצורים מוצצי דם?/צילום מסך, cen
האם אלה צ'ופקברות?. cen, צילום מסך
"היצורים האלה שוחטים בהמות בלילה"/צילום מסך, cen

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully