וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: האם "מוצץ העיזים" המיתולוגי נלכד בחיים?

הצ'ופקברה היא חיה מיתולוגית שמעולם לא תועדה. כעת טוענים בני זוג מטקסס כי לכדו גור צ'ופקברה בחיים. למרות זאת טוענים מומחים כי ככל הנראה מדובר פשוט בכלב קירח וחולה. שיפטו בעצמכם

עריכה: יאיר דניאל, קריינות: אביב אברמוביץ'
חיה מסתורית שנלכדה בטקסס ותושבים טוענים כי מדובר בצ'ופקברה. יוטיוב, צילום מסך
מתואר באגדות ככבד, בגודל של דוב קטן עם שורת קוצים מהצוואר עד הזנב. האם זו הצ'ופקברה?/צילום מסך, יוטיוב

בני זוג מטקסס טוענים כי הצליחו ללכוד בעלי חיים מוזר, שמוכיח את קיומה של החיה המיתולוגית – הצ'ופקברה. הצ'ופקברה הוא שמו של יצור מפלצתי אגדי מאמריקה הלטינית. המאמינים בקיומו טוענים כי הוא ניזון מטריפת חיות בית וצאן, בעיקר עזים ולכן זכה לשם "מוצץ העיזים". היצור מתואר באגדות ככבד, בגודל של דוב קטן עם שורת קוצים מהצוואר עד הזנב. הוא נע במהירות, ומוצץ בלשון דמוית צינור את דמן של חיות משק קטנות.

עד היום לא תועד שם בעל חיים העונה לתיאור הזה ולכן הצ'ופקברה זכתה למעמד זהה לזה של ביגפוט, יטי או המפלצת מלוך נס - רבים מאמינים בקיומן, אבל איש לא ראה אותן מעולם.

כעת טוענים ג'קי ובאבא סטוק מטקסס כי הם מצאו יצור מוזר אוכל תירס על עץ בשדה שלהם והצליחו ללכוד אותו. כאשר ניסו לזהות באיזה בעל חיים מדובר, הם הבחינו בגב חסר השיערות שלו, הטלפיים הגדולים, מספר השיניים הרב והנהמה מקפיאת הדם. לטענתם, אין מנוס אלא לקבוע כי מדובר בגור של צ'ופקברה.

דביבון. Nickolay Stanev, ShutterStock
האם מדובר בכלל בדביבון?/ShutterStock, Nickolay Stanev

לעומתם, יש מי שלא משוכנע כי לכדו את "מוצץ העיזים" המיתולוגי. פיליס קניון, תזונאית הגרה בעיירה סמוכה מחזיקה אצלה בבית פוחלץ של יצור דומה, שיש מי שחושב שהוא אכן צ'ופקברה. היא הגיעה לבחון את היצור החדש שנלכד, אולם לדבריה הבחינה בהבדלים בינו לבין ה"כלב הכחול" שנמצא אצלה. "הרגלים שלו נראות כמו של דביבון, בנוסף העינים שלו חומות ולשלי יש עינים כחולות. אני לא יכולה לקבוע איזו חיה זו, עד שנעשה לה בדיקת די.אן.איי". החיה שנמצאת אצלה, אגב, עברה בדיקת די.אן.איי, שקבעה כי מדובר בהכלאה של זאב ערבות וזאב מקסיקני, מה שלא מפריע לה להמשיך לטעון כי היא מחזיקה בצ'ופקברה.

חיה מסתורית שנלכדה בטקסס ותושבים טוענים כי מדובר בצ'ופקברה. יוטיוב, צילום מסך
גב חסר שיערות, טלפיים גדולים, מספר שיניים רב ונהמה מקפיאת דם./צילום מסך, יוטיוב

שכניהם של בני הזוג סטוק מתקשים להאמין כי מדובר בדביבון: "אני צד דביבונים במשך 20 שנה עם כלבים והכל", אמר אחד מהשכנים, "מעולם לר ראיתי משהו שנראה כמו זה. דביבון לא משמיע קולות כאלה וגם לא פוסום. מה כן משמיע קולות כאלה? נראה לי שרק צ'ופקברה". מומחים לבעלי חיים לא כל כך בטוחים כמו השכנים. ברנט אורטגו, ביולוג בפארק הטבע של טקסס, אמר לרשת KFOR-TV כי הוא חושד שמדובר פשוט בכלב קטן נטול שיער וככל הנראה חולה.

  • עוד באותו נושא:
  • צ'ופקברה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully