וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יפן: בת 6 נפלה אל מותה לאחר שצפתה בסרט על ילדים שיכולים לעוף

משפחתה של הילדה הבחינה כי היא נעלמה בשעה שצפו יחד בסרט אנימה בדירתם שבקומה ה-43 בבניין בעיר אוסקה, ומצאו אותה על מעקה במרפסת הדירה, שממנו נפלה. המשטרה מסרבת לפרסם את שמה או את שם הסרט בשלב זה, ואין חשד לפלילים

שוטרים יפנים, אפריל 2016. AP
על פי המשטרה, אין חשד לפלילים בשלב זה. שוטרים בטוקיו/AP

ילדה בת שש קפצה אתמול (ראשון) אל מותה מהקומה ה-43 בבניין מגורים בעיר אוסקה שביפן. זאת, לאחר שצפתה בסרט אנימה המספר את סיפורם של ילדים שיכולים לעוף.

מחקירה ראשונית של המשטרה עולה כי הילדה צפתה בסרט עם משפחתה, כשאביה הבחין שהיא נעלמה. בני משפחתה מצאו אותה עומדת על מעקה בגובה מטר במרפסת הפנטהאוז שלהם, לאחר שטיפסה עליו דרך החלון בחדר השינה שלה בעזרת כיסא. היא ככל הנראה החליקה מן המעקה ובהמשך נקבע מותה בבית החולים.

גורם משטרתי באבנו, הרובע באוסקה שבו התגוררה הילדה, סיפר ל"גארדיאן" הבריטי כי "השיחה למוקד התקבלה מאדם שהיה עד לנפילת הילדה". לדבריו, "זה אולי נראה מוזר שבני המשפחה הם לא אלה שהתקשרו, אבל מישהו על הקרקע היה עד לנפילה והתקשר לרשויות ברגע שראה אותה". הגורם הוסיף כי "אין חשד לפלילים בשלב זה".

המשטרה הורתה שלא לפרסם את שם הילדה בשלב זה, על מנת להגן על המשפחה, וכן סירבה לפרסם את שם הסרט שבו צפתה מחשש ממקרים דומים. לדברי הגורם המשטרתי, "אנחנו לא רוצים לנקוב בשם סרט האנימה שבו צפתה הילדה, מאחר וזה יוכל להוביל לאמירות כמו 'זה מה שקורה כשצופים בסרט הזה' וכן לגרום לבעיות נוספות". הילדה החלה ללמוד בבית הספר ביום שישי שלפני מותה. הוריה אמרו למשטרה כי בתם ציפתה להתחיל את חייה החדשים בבית הספר.

עוד בוואלה! NEWS:
קרי בביקור היסטורי בהירושימה: "תזכורת לצורך בעולם נקי מנשק גרעיני"
"חסר תקדים": 13 עובדי מסעדה צפון קוריאניים ערקו לדרום
יותר ממאה הרוגים ומאות פצועים בשריפה במקדש בדרום הודו

  • עוד באותו נושא:
  • אוסקה
  • יפן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully