וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח בבולגריה: ישראל ביקשה את גופת המחבל שנמצאה בשגרירות פלסטין

עיתון מקומי דיווח כי ירושלים ביקשה מסופיה למסור לה את גופתו של עמר א-נאיף, שרצח תלמיד ישיבה בירושלים בשנות ה-80 ונמצא מת לפני כחודש וחצי במתחם השגרירות הפלסטינית. אחיו: "אנחנו לא מופתעים"

עריכה: גדי וינסטוק

ישראל ביקשה מבולגריה למסור לה את גופתו של עמר א-נאיף, המחבל הפלסטיני שנמצא מת לפני כחודש וחצי בשגרירות הפלסטינית בסופיה – כך דיווח אמש (שני) העיתון הבולגרי Vseki Den.

חמזה א-נאיף, אחיו של המחבל המתגורר גם הוא בסופיה, אמר לכלי תקשורת פלסטיניים כי השלטונות הבולגריים לא הודיעו למשפחה על בקשת ההסגרה, וכי הם שמעו עליה מהתקשורת המקומית. "אם הידיעות נכונות, מדובר בבלון ניסוי של ישראל כדי לראות את תגובת הפלסטינים. אנחנו לא מופתעים" אמר.

אחיו הוסיף: "הרשויות בבולגריה דחו שוב ושוב את מסירת גופתו של עמר אלינו. נכון לעכשיו היא אמורה להימסר אלינו בעוד חמישה ימים, אך נראה שבולגריה רוצה לרצות את ישראל. מה שבטוח הוא שישנם גורמים שמנסים לקבור את הפרשה הזו".

א-נאיף נמלט מהכלא בישראל לפני 25 שנים, לאחר שהורשע ברצח תלמיד ישיבה בירושלים. בחודש פברואר האחרון נמצאה גופתו מוטלת בחצר השגרירות הפלסטינית בסופיה, שבה שהה כמה חודשים לאחר שישראל ביקשה את הסגרתו מהמדינה. משפחתו של א-נאיף וארגון "החזית העממית לשחרור פלסטין", שאליו השתייך, האשימו את ישראל בהתנקשות בו, אך גורמים במשטרה המקומית מסרו כי ייתכן שהוא התאבד בקפיצה מאחת הקומות של השגרירות.

לקריאה נוספת בנושא
בולגריה אישרה: על גופת המבוקש הפלסטיני לא נמצאו סימני אלימות
רצח המחבל הנמלט בבולגריה: "יום מאושר, חיסלו את הרוצח של אחי"
דיווח: מבוקש שנמלט מהכלא בישראל נרצח בשגרירות פלסטין בבולגריה

עומר א-נאיף, מחבל פלסטיני שנמלט מישראל ונרצח בבולגריה. טוויטר, צילום מסך
נמצא מת בנסיבות מסתוריות. א-נאיף/צילום מסך, טוויטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully