וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: השוטרים עוצרים את האם החשודה בחטיפת בתה בת התשע

11.4.2016 / 20:32

זה כמה חודשים שאף אחד לא ידע היכן נמצאת הילדה, שלפי החלטת בית המשפט שפסק בעניין גירושיהם של בני הזוג, צריכה להיות בחזקת האב. בעקבות מידע מודיעיני הצליחו השוטרים לעצור את האם ולהשיב את הילדה לאביה

עריכה: גדי וינסטוק

זה כמה חודשים שבמשטרה מחפשים אחר ילדה בת תשע שלפי החלטת בית המשפט צריכה להיות בחזקת אביה, ונלקחה על ידי אימה למקום לא ידוע. ביום רביעי האחרון התקבל מידע מודיעיני על מקום הימצאה של הילדה, ובפעילות מיוחדת של המשטרה התאפשר אמש (ראשון) מעצר האם והשבת הילדה לאביה. בתיעוד רגעי המעצר נראים השוטרים לוקחים את האם לחקירה.

סכסוך בין בני זוג מביתר עילית הסתיים בחשד לחטיפתה של בתם בת התשע בידי האימא. ההורים התגרשו בבית המשפט לענייני משפחה ובבית דין רבני. במהלך הדיונים הרבים הוחלט כי הילדים יועברו לחזקת האב, מה שהוביל לסכסוך בין השניים בעניין המשמורת על הבת הקטנה.

זה כמה חודשים שהאם סירבה להחזיר את הילדה למשמורת האב, כפי שנקבע, ובכך הפרה את צווי בית הדין הרבני. גורמי הרווחה בעיר התערבו כדי לנסות ולאתר את הילדה וגילו כי היא אינה מגיעה למסגרות החינוך, ולמעשה אף אחד לא יודע על מקום הימצאה.

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
הותר לפרסום: נעצרו 4 צעירים בחשד לפעולות תג מחיר נגד פלסטינים
שלושה תושבי הצפון מואשמים שירו ברכב של עובדת סוציאלית ואיימו עליה
עוד לא נפרדת מהרכב: ענבל אור קיבלה ארכה להפקדת הג'יפ היוקרתי

תיעוד: המשטרה עוצרת אישה החשודה שחטפה והסתירה את בתה מאביה. ספק 500
האם זועקת כאשר שוטרים גברים עוצרים אותה. רגע המעצר, אתמול/ספק 500

שוטרי משטרת ישראל פעלו בכוחות גלויים וסמויים תוך שימוש באמצעים מתקדמים, ואמש, הודות למידע המודיעני שהתקבל, הצליחו השוטרים ממרחב חברון לאתר את הילדה ואת האם החשודה בביתר עלית. הילדה הוחזרה לחזקת אביה והאם נלקחה לחקירה שבסיומה הובאה לדיון בהארכת מעצרה בבית משפט השלום שבירושלים.

בתיעוד רגעי המעצר נראית האם זועקת כאשר שוטרים גברים עוצרים אותה. גורמים בעולם החרדי מספרים כי מדובר במעצר קשה לצפייה לציבור החרדי, בעיקר כיוון שמדובר במגע של שוטרים גברים בחשודה אישה.

ממשטרת מחוז ש"י נמסר בתגובה: האם התנגדה למעצר לכן נאלצו השוטרים להשתמש בכוח סביר בכדי לעצור אותה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully