וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד לא נפרדת מהרכב: ענבל אור קיבלה ארכה להפקדת הג'יפ היוקרתי

11.4.2016 / 17:30

פרקליטה של יזמית הנדל"ן הסביר לבית המשפט כי האחרונה החליפה עו"ד ביממה החולפת ולאור דרישת המשטרה שתתייצב לחקירה - לא הספיקה לחתום על המסמכים. עקב כך, היא מתעכבת במסירת רכב הלנדרובר שברשותה. בית המשפט קיבל את הטענות

עריכה: ניר חן

(עו"ד גרינברג, שמייצגת את עובדיה של אור, באולפן וואלה! NEWS)

יזמית הנדל"ן ענבל אור, החשודה בעבירות של קבלת דבר במרמה ורישום כוזב במסמכי תאגיד, הגישה היום (שני) בקשה לבית המשפט המחוזי שבתל אביב, בפני השופט איתן אורנשטיין, למנות עורך דין חדש שייצג אותה בהליך האזרחי המתנהל נגדה. כמו כן, היא ביקשה ארכה של יממה נוספת עד שתפקיד את כלי הרכב שבבעלותה ברשות המסים. בית המשפט קיבל את הבקשה והעניק לאור ארכה של יממה לפנים משורת הדין עד מחר.

במכתב, שהגיע לידי וואלה! NEWS, כתב עו"ד שלמה טופז כי רק אתמול בשעות הערב פנתה אליו אור על מנת שייצג אותה. זאת, משום שעו"ד דן נובהארי הודיע כי ישהה בחו"ל למשך תקופה ארוכה ועו"ד ראובן בילט הודיע כי סיים את עבודתו עמה.

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
בית המשפט הוציא צו לתפיסת נכסים של ענבל אור
כונס הנכסים דורש מענבל אור: הפקידי את הלנדרובר שלך
ענבל אור תוזמן לדיון בוועדת הכלכלה בנושא קבוצות הרכישה

ענבל אור בבית המשפט 5.4.2016. ניב אהרונסון
"פגישתנו נדחתה לנוכח בקשת המשטרה לחקירה". אור בבית המשפט בשבוע שעבר/ניב אהרונסון

"הגברת ענבל אור פנתה אל הח"מ אתמול בשעות הערב המאוחרות וביקשה ממנו לייצג אותה בהליכים מול בית המשפט הנכבד", נכתב. "כפי שנמסר לח"מ, עו"ד נובהארי שייצג אותה הודיע כי הוא נאלץ לנסוע לחו"ל לנסיעה ארוכה ולפיכך לא יוכל להמשיך ולייצג אותה בתיק".

"כפי שנמסר לח"מ, אור הייתה אמורה להגיש תגובה בעניין תפיסה ומכירת רכבה הפרטי עד היום בשעה 12:00. אור הייתה אמורה להגיע למשרדו של הח"מ כבר היום בבוקר ולהעביר לידיו את החומר המשפטי וכן לחתום על ייפוי כוח מסודר באופן שיאפשר לח"מ להגיש בשמה גם את התגובה. אולם, לנוכח דרישת המשטרה כי תתייצב לחקירה נדחתה הפגישה. לפיכך, החומר המשפטי אינו בידי".

"במצב הנוכחי זכויותיה עלולות להיפגע"

עו"ד טופז מציין במכתבו כי אור העניקה לו ייפוי כוח טלפוני בלבד וכי במצב העניינים הנוכחי אינו יכול לייצגה כראוי וזכויותיה בהליך זה עלולות להיפגע. את מכתבו סיים טופז בבקשה כי השופט אורנשטיין יאריך ביממה את התגובה של אור בנוגע לתפיסת רכב הלנדרובר שברשותה - אותו אמורה הייתה להפקיד השבוע. השופט נענה לבקשה והעניק ארכה של יממה.

ביום חמישי האחרון, הוציא בית המשפט השלום בירושלים לבקשת אגף חקירות מכס ומע"מ ברשות המסים בירושלים, צו לתפיסת חפצים שבו מקבלת רשות המסים סמכות לתפיסת כל נכסיה הפרטיים של ענבל אור - לרבות דירות בבעלותה, זכויות במקרקעין שמחזיקה אור במגרשים שונים וכן שני כלי רכב בבעלותה. משמעות הצו היא כי ענבל אור לא תוכל להעביר כעת את הבעלות על נכסיה הפרטיים, או למכור אותם. אור מחזיקה כעת ב-12 דירות או זכויות על מקרקעין. ברשות המסים ציינו כי אין ביכולתם להעביר את תוכן הצו, שכן הוא מכיל פרטים אישיים בנוגע לנכסיה.

הבוקר הייתה אמורה אור להתייצב לחקירה במפלג ההונאה של מחוז תל אביב, אולם היא לא הגיעה. אור הייתה אמורה למסור עדות ומסמכים שלטענתה מוכיחים שעובדיה העלימו כספים מחברת "אור סיטי נדל"ן" שבבעלותה. השוטרים הגיעו לחפשה בבית המלון שבו היא מתגוררת בתל אביב, אך לא מצאו אותה. לנוכח היעדרותה מהחקירה, המשטרה שוקלת להוציא נגדה צו מעצר.

  • עוד באותו נושא:
  • ענבל אור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully