וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תלמידי התיכונים מאיימים לשבות במחאה על השבתת הטיולים ומבחני הנהיגה

מועצת התלמידים הארצית הודיעה כי מיד עם תום החופשה, ב-1 במאי, תתקיים השבתת לימודים ליום אחד. זאת, עקב החלטת ארגון המורים להשבית את יציאות החוץ ובתגובה לעיצומי בוחני הנהיגה. "לא נשמש בני ערובה של ארגוני עובדים"

תלמידים מוחים על ביטול הטיולים, בי"ס דרור מועצה אזורית לב השרון. 11 באפריל 2016. סער להיס, מערכת וואלה! NEWS
"אנחנו נפגעים בשל מאבק של אחרים". מחאת התלמידים בבית ספר "דרור" במועצה אזורית לב השרון, היום/מערכת וואלה! NEWS, סער להיס

יו"ר מועצת התלמידים והנוער הארצית, אליאב בטיטו, איימו היום (שני) כי מיד לאחר חופשת הפסח הם יקיימו מחאה ארצית שתכלול את השבתת הלימודים. הודעתו על השביתה באה בתגובה להחלטת ארגון המורים להשבית את הטיולים ויציאות החוץ מיד לאחר החופשה. כמו כן, מוחים התלמידים על שביתת בוחני הנהיגה שנמשכת זה שבועיים ומונעת מתלמידים לקבל רישיון נהיגה.

השביתה תחל ביום ראשון ה-1 במאי בכל בתי הספר העל יסודיים, כיתות י' עד י'ב, ובינתיים צפויה להימשך יום אחד בלבד. במועצת התלמידים והנוער הארצית הבהירו כי הם תומכים באיגודים מקצועיים אך אינם מוכנים "לשמש בני ערובה של הארגונים, שנפגעים בשל מאבקם של אחרים".

לקריאה נוספת בוואלה! NEWS:
ארגון המורים מחריף העיצומים: יבוטלו טיולים ופעילויות אחרי פסח
החרפה בעיצומים במשרדי הממשלה במחאה על פגיעה בתנאי העובדים
עובדי משרד הכלכלה, המכס ומקרקעי ישראל הצטרפו לעיצומים בשירות הציבורי

תלמידים מוחים על ביטול הטיולים, בי"ס דרור מועצה אזורית לב השרון. 11 באפריל 2016. סער להיס, מערכת וואלה! NEWS
"המחאה היא תוצר ישיר של מדיניות כושלת". מחאת התלמידים בבית ספר "דרור", היום/מערכת וואלה! NEWS, סער להיס

"המחאה היא תוצר ישיר של מדיניות כושלת שבה נוקטים ארגון המורים וועד בוחני הנהיגה, שמקיימים את מחאותיהם, חשובות ככל שיהיו, על גבם של תלמידי ישראל", אמר בטיטו והוסיף: "אנחנו לא נסבול מצב שבו תלמידי ישראל משמשים שק חבטות במאבקי הכוח של ארגוני עובדים שונים במשק, במסגרת עיצומים כמופעלים נגד מדיניות משרדי הממשלה".

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה

"קוראים לשינוי המדיניות הפגומה"

בטיטו הסביר את הנסיבות שבגינן הוחלט במועצת התלמידים והנוער הארצית להשבית את הלימודים. "זה כחודש ועד בוחני הנהיגה משבית את המבחנים המעשיים כמחאה על החלטת שר התחבורה, ישראל כץ, להפריט את מערך מבחני הנהיגה המעשיים", אמר. "נוסף על כך, יו"ר ארגון המורים, רן ארז, הודיע כי עם החזרה מחופשת הפסח הוא ישבית את כל הפעילויות החוץ בית-ספריות בחטיבות העליונות ברחבי הארץ".

לדבריו, "לנוער נמאס לשתוק – מיד אחרי חופשת פסח נצא ליום מחאה ארצי שבמהלכו נשבית את כל בתי הספר התיכוניים במדינת ישראל. זאת, בקריאה לשינוי המדיניות פגומה שבה מתנהגים סכסוכי העבודה במשק הישראלי".

ממשרד התחבורה נמסר: "אנחנו לא ניכנע ללחצי מאה בוחנים שרוצים להמשיך לתפקד כמונופול, כיוון שטובת הציבור קודמת לאינטרסים צרים. הרפורמה במבחני הנהיגה יצאה לדרך ומכאן אין דרך חזרה. בזכות הרפורמה, מבחני הנהיגה יהיו מהירים ויעילים יותר. אנו נחושים לשפר את השירות לציבור לומדי הנהיגה ולקצר את זמני ההמתנה למבחנים באופן משמעותי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully