וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו בגולן: "פועלים בעשרות התקפות כדי למנוע מחיזבאללה נשק"

11.4.2016 / 16:30

בשיחה עם חיילי מילואים מחטיבת הצנחנים הוסיף ראש הממשלה: "אנחנו פועלים גם בחזיתות אחרות בקרוב וברחוק, אבל אנחנו עושים את זה באופן מושכל". עוד ציין: "אם נידרש להיכנס לקרב, זה מפני שלא יכולנו למנוע את הסכנות"

צילום: לע"מ, עריכה: מתן חדד

ראש הממשלה בנימין נתניהו ביקר היום (שני) בתרגיל חטיבת צנחנים במילואים ברמת הגולן. בשיחה עם חיילי מילואים אמר נתניהו כי "אנחנו פועלים כשאנחנו צריכים לפעול, כולל כאן, מעבר לגבול, בעשרות התקפות, למנוע מחיזבאללה נשק שובר שוויון. אנחנו פועלים גם בחזיתות אחרות בקרוב וברחוק, אבל אנחנו עושים את זה באופן מושכל".

לדבריו, "אם נידרש להיכנס לקרב, והאפשרות הזאת עומדת לפנינו ובגלל זה אתם פה, זה משום שלא יכולנו למנוע את הסכנות למדינת ישראל בדרך אחרת וכדי לתת לכם את מקסימום הכלים כדי להכריע ולנצח למען מדינת ישראל.
זו המדינה שלנו, אנחנו צריכים להגן עליה ואף אחד לא יגן עליה חוץ מאיתנו".

נתניהו, שקיבל סקירות ועדכון על התקדמות התרגיל מסגן הרמטכ"ל אלוף יאיר גולן, אלוף פיקוד צפון אביב כוכבי ומפקדי האוגדות, הוסיף כי "יש לנו את דאעש מעבר לגדרות כאן, חיזבאללה מעבר לגדרות כאן ושם, יש לנו את חמאס והג'יהאד האיסלאמי בעזה וג'יהאד עולמי ודאעש בסיני".

עוד באותו נושא:
נענה להזמנה: נתניהו ידון עם פוטין במוסקבה על המצב בסוריה
היום שבו חיזבאללה ישגר טיל שיפיל מטוס קרב של חיל האוויר
נסראללה מאיים: "במלחמה הבאה עם ישראל נפגע בכור הגרעיני"

תרגיל חטיבת הצנחנים במילואים ברמת הגולן. 11 באפריל 2016. קובי גדעון, לשכת העיתונות הממשלתית
"המשאב הגדול ביותר זה מה שיש לכם בלב". נתניהו עם חיילי המילואים בגולן/לשכת העיתונות הממשלתית, קובי גדעון

ראש הממשלה צפה בחלק מהתרגיל וסייר בשטח. הוא שיבח את מפקדי צה"ל על "מימוש תפיסה מבצעית נכונה שמקיימת יציבות ביטחונית בגזרה". "אתם מסתכלים על רעידת האדמה מסביב ואתם רואים עמים ומדינות נמחקים ואם מישהו מצפה שמישהו יבוא לעזרתו זה לא קורה. אם אנחנו למדנו משהו, זה שאנחנו חייבים להיות מסוגלים להגן על עצמנו בכוחות עצמנו. זו המשמעות של ימי המילואים שאתם עושים כאן".

"אני רוצה להודות לכם ולהביע הערכה על כל מה שאתם עושים, ואני רוצה שתדעו שהעם מביע הערכה על זה, ובמידת האפשר, ניתן לזה גם ביטוי משאבי, אבל המשאב הגדול ביותר זה מה שיש לכם בלב. אני מודה לכם. תודה רבה לכם, לכולכם".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
תרגיל חטיבת הצנחנים במילואים ברמת הגולן. 11 באפריל 2016. קובי גדעון, לשכת העיתונות הממשלתית
"שאנחנו חייבים להיות מסוגלים להגן על עצמנו בכוחות עצמנו". נתניהו/לשכת העיתונות הממשלתית, קובי גדעון

הפעם האחרונה שבה יוחסה לישראל תקיפה בסוריה הייתה בדצמבר, אז חוסל בכיר חיזבאללה סמיר קונטאר. לפני כן, בנובמבר 2015, דווח כי מטוסי קרב ישראליים תקפו מטרות של חיזבאללה ברכס הרי קלמון, סמוך לגבול הלבנוני, באזור הבירה דמשק. שבועיים קודם לכן דווח על פיצוצים עזים באזור שדה התעופה הבינלאומי של דמשק, שנגרמו "ככל הנראה מתקיפה אווירית ישראלית". זה היה הדיווח הראשון על תקיפה ישראלית בסוריה מאז החל המבצע הרוסי במדינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully