וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נסראללה מאיים: "במלחמה הבאה עם ישראל נפגע בכור הגרעיני"

אילן זלאיט

22.3.2016 / 0:15

מזכ"ל חיזבאללה התראיין לערוץ "אל-מיאדין" והתייחס לנאומו הקודם נגד ישראל: "האיום שלנו לתקוף את מאגרי האמוניה הביך את ישראל". לדבריו, "זכותנו לפגוע בכל מטרה בפלסטין הכבושה כדי להרתיע את האויב"

עריכה: גדי וינסטוק

מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה העניק אמש (שני) ריאיון לערוץ "אל-מיאדין", המזוהה עם הארגון, ואמר כי במלחמה הבאה עם ישראל לא יגביל את עצמו: "נפעל כדי לפגוע בכל מטרה שנרצה, בכל מקום בפלסטין הכבושה. יש לנו רשימה שלמה של מטרות, בהן הכורים הגרעיניים ומרכזי המחקר הביולוגי. ישראל צריכה לקחת זאת בחשבון לפני כל מלחמה עם לבנון". הוא הוסיף כי "לא ניתן להסביר את העובדה שישראל בנתה את הכורים והמתקנים הגרעיניים שלה בתוך אזורים מיושבים".

לדבריו, "האיום שלנו לתקוף את מאגרי האמוניה הביך את ישראל". הוא התייחס בדבריו לנאומו מלפני חודש, אז ניסה להרתיע את ישראל. "לחיזבאללה יש 'פצצה גרעינית'", אמר. "בחיפה יש 15 טונות של אמוניה, כל פגיעת טיל של חיזבאללה תהפוך אותו לפצצה גרעינית שתביא למותם של עשרות אלפים".

נסראללה ציין כי ישראל יודעת שבידי חיזבאללה טילים שיכולים לפגוע בכל נקודה בישראל, ושההישגים שנחל הארגון שכנעו את ישראל שכל מלחמה עמו תגבה מחיר כבד ביותר. נסראללה הוסיף כי "זו זכותם של חיזבאללה ושל צבא לבנון להחזיק בכל נשק שיראו לנכון כדי להגן על לבנון". עם זאת, הוסיף כי הוא לא רואה אפשרות שישראל תצא למלחמה בלבנון בעתיד הנראה לעין. "ישראל לא תתקוף ללא אור ירוק אמריקני. כל מלחמה בלבנון היא 'הרפתקה' שישראל וארצות הברית לא יכולות לחזות את תוצאותיה", אמר.

עוד באותו נושא:
אחרי מדינות המפרץ: הליגה הערבית הכריזה על חיזבאללה ארגון טרור
ליצמן: "פועלים לפנות את מכלי האמוניה עוד לפני דברי נסראללה טרללה"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"ישראל לא תתקוף ללא אור ירוק אמריקני". נסראללה בריאיון/מערכת וואלה!, צילום מסך

לדבריו, "יש לנו משוואה ברורה לישראל: אם היא תתקוף את לבנון, תהיה לכך תגובה מרתיעה הולמת". בריאיון טען כי ישראל חודרת ככל העולה על רוחה לשמי לבנון והבהיר שלא יוכל להמשיך לשתוק על כך. כמו כן, הוא האשים את ישראל בפריצה לרשת האינטרנט במדינה.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

נסראללה התייחס גם לנסיגה הרוסית מסוריה, ואמר שהיא חלקית בלבד. הוא גרס כי "לא מדויק" לתאר את רוסיה כחלק מ"ציר ההתנגדות" של איראן, סוריה וחיזבאללה. "לרוסיה תכניות, אינטרסים ושאיפות משלה. היא לא מגדירה עצמה כחלק מציר ההתנגדות, וגם אנחנו לא מגדירים אותה ככזו". הוא אמר ששליחת הכוח הרוסי לסוריה נבעה מלכתחילה בגלל הידרדרות המצב עם טורקיה אחרי הפלת המטוס הרוסי, ושכעת אין בו יותר צורך.

בתוך כך, גורם צבאי מסר אתמול כי צה"ל החל לעבות את מערך הגדר בגבול לבנון, בסמוך לאזור משגב עם, מול הכפר אל-עאדייסה. עוד מסר הגורם כי במסגרת מהלכי העיבוי, נוקט צה"ל בפעולות הנדסיות לאורך הגדר.

(עדכון ראשון: 21:15)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully