וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: רעולי פנים יוצאים מג'יפ, קושרים כספומט לרכב - ונמלטים עם השלל

11.4.2016 / 13:02

שלושה בני אדם הגיעו לתחנת דלק "תפוז" הסמוכה ליישוב מבועים בדרום עם רכב ללא לוחית רישוי, שברו את דלת הזכוכית של התחנה ועקרו את הכספומט המוצב בה מהמקום. המשטרה טרם הצליחה לאתר את החשודים

צילומי אבטחה, עריכה: מתן חדד ושניר דבוש

שלושה בני אדם רעולי פנים הגיעו הלילה (שני) לתחנת הדלק "תפוז" ביישוב מבועים שליד נתיבות וגנבו את הכספומט שהיה במקום. בתיעוד ממצלמות האבטחה ניתן לראות כי ברגע שהשלושה מגיעים לתחנה עם ג'יפ שאינו נושא לוחית רישוי, עובד התחנה נמלט מהמקום.

בהמשך יוצאים שניים מהחשודים מהרכב, שוברים את דלת הזכוכית של התחנה, קושרים את הכספומט המוצב במקום לפגוש האחורי ועוקרים אותו. לאחר מכן עובדים השניים במרץ כדי להכניס את הכספומט לתא המטען, עולים לרכב, ונמלטים מהשטח. המשטרה טרם הצליחה לאתר ולזהות את החשודים.

שי חג'ג', ראש המועצה האזורית מרחבים, אמר כי "מדובר בעוד אירוע אלים וחמור, שלמזלנו נגמר ללא נפגעים". לדבריו, בשל ריבוי הפריצות דרשנו דיון בוועדת הפנים של הכנסת, שם הצגנו את הנתונים. כל חברי הוועדה היו תמימי דעים כי יש לעשות הכול ולהביא לפתרון הבעיה".

"אנחנו דורשים מהממשלה מרכיבי ביטחון, יותר תקנים של שוטרים וניידות, מוקד רואה, מצלמות, שערים וגדרות", הוסיף חג'ג'. "ביישובים שבהם השגנו תקציבים אחוז הפשיעה ירד ב-90%".

עוד בוואלה! NEWS:
חשיפה: ברגותי סיכם עם חמאס והג'יהאד האסלאמי על "האינתיפאדה הבאה"
המענה של ישראל לאיום האווירי של חמאס: "כיפת ברזל" נגד רחפנים
איראן: קיבלנו את המשלוח הראשון של מערכת ה-S-300 מרוסיה

תיעוד: עבריינים גונבים כספומט מתחנת דלק בדרום - ונמלטים. מערכת וואלה! NEWS
שני רעולי פנים עוקרים את הכספומט/מערכת וואלה! NEWS

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully