וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רצנו, והיא כבר לא זזה": הרמלה בת ה-3 נהרגה מנפילת טלוויזיה

שלומי גבאי

10.4.2016 / 21:10

יממה לאחר האסון שנפל על משפחת קסיי מרעננה, שחזרו קרוביהם את מותה הטראגי של הפעוטה. "היה הרבה דם, ראינו שיש בעיה גדולה", אמרו. "ילד הוא ילד, בכל שפה ובכל ארץ", הוסיף תושב העיר שעובד עם ההורים, מהקהילה האריתראית

צילום: דוברות מד"א

לבית משפחת קסיי ברעננה זרמו הבוקר (ראשון) עשרות בני משפחה וחברים, בעיקר מהקהילה האריתראית בארץ, שבאו לנחם את הוריה של הרמלה בת ה-3, שנהרגה אתמול בצהריים מפגיעת טלוויזיה בביתה.

הורי המשפחה, הפטום ונטסנט בני ה-25, גרים בישראל שש שנים בישראל. הם נישאו כאן והביאו לעולם את שתי בנותיהן, הרמלה ובת נוספת, בת שנה ושמונה חודשים. הם עובדים בחברת ניקיון ברעננה, ומתגוררים ביחידת דיור קטנה בווילה השייכת למשפחה ישראלית, בסמוך לקרובי משפחתם הגרים ביחידה סמוכה.

אתמול בצהריים שהו כולם בביתם, כשלפתע נשמעה חבטה חזק וקול התנפצות זכוכית. ההורים רצו מחדרם לסלון, והבחינו בבתם הפעוטה שרועה על הרצפה, כשראשה חבול, ודם רב ניתז ממנו. הם הבינו כי מקלט הטלוויזיה הישן והכבד נפל עליה, לאחר שככל הנראה שיחקה במגירות השידה עליה הייתה מונחת. הם רצו לבעל הווילה וביקשו שיזעיק את צוותי ההצלה שהגיעו במהרה, וניסו להציל את הפעוטה, שמצבה היה אנוש. היא מתה בדרכה לבית החולים.

עוד בוואלה! NEWS
סיכול הפיגוע שממחיש: ישראל זקוקה לתיאום הביטחוני עם הרשות
"הכלי שישנה את פני הקרב": צה"ל מתעניין ברכישת "רחפנים מתאבדים"
שיטפונות ושריפה בשדה מוקשים: כך נראו נזקי מזג האוויר בדרום

ביתה של פעוטה ברעננה שנהרגה כשנפלנ עליה טלויזיה. שלומי גבאי- באמצעות מצלמת הסמארטפון של וואווי, שלומי גבאי
"שמענו מכה ורצנו". הבית שבו מתגוררים משפחת קסיי, ברעננה/שלומי גבאי, שלומי גבאי- באמצעות מצלמת הסמארטפון של וואווי

קרובת משפחתם בבית הסמוך שהתה במטבח, כששמעה את המתרחש ורצה בבהלה לבית משפחת קסיי. כתוצאה מכך פרצה שריפה בדירתה ובנה הפעוט נפגע קל משאיפת עשן, ופונה לבית החולים מאיר בכפר סבא, שם טופל בחדר המיון, ושוחרר לביתו כבר בשעות הערב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

השכנה רצה בבהלה מהמטבח - בנה נפצע משריפה אצלה בדירה

קיפלי טספה, קרוב משפחתה של האם המתגורר גם הוא בסמוך, סיפר: "אנחנו לא עובדים בשבת, וישבנו בבית. בשעה 12:00 שמענו מכה חזקה ורצנו, ראינו את הרמלה שוכבת על הרצפה והיה הרבה דם. היא לא זזה, וראינו שיש בעיה גדולה איתה. השכן הזמין אמבולנס שהגיע מהר, ולקחו אותה לבית החולים. אחר כך אמרו לנו שזהו, היא נגמרה. הטלוויזיה הזאת שנפלה עליה היא לא כמו אלו של היום – היא כבדה מאוד".

"אנחנו לא בדיוק יודעים מה קרה שם", הסביר טספה, "הרמלה צפתה בטלוויזיה, כמו שילדים אוהבים"

"אנחנו לא בדיוק יודעים מה קרה שם", הסביר טספה, "הרמלה צפתה בטלוויזיה, כמו שילדים אוהבים. המשטרה הגיע ושאלה את ההורים שאלות".

הרמלה נקברה בבית קברות נוצרי בירושלים. "אנחנו לא יכולים לנסוע לאריתראה כי ברחנו משם, ואף אחד לא יעזור לנו שם", הבהיר טספה. "אנחנו לבד פה, וזה קשה, אין שגרירות, ואין אף אחד שיעזור. להורים קשה מאוד – האמא בוכה ובוכה. זה הדבר הכי קשה כשילד שלך מת".

תושב רעננה העובד עם בני משפחה קסיי הביע את צערו: "איזה אסון. הם אנשים טובים, עובדים בשקט ומפרנסים את המשפחה. הם לבד פה וזה מאוד קשה. בכל ארבעה חודשים הם נדרשים לחדש את הוויזה, כי אין להם לאן ללכת. מה יהיה עכשיו? ילד הוא ילד, בכל שפה ובכל ארץ. צריך לעזור להם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully