וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשה לצפייה: שוטר מטיח תלמידה על רצפת בטון מול חבריה ההמומים

11.4.2016 / 9:07

תיעוד מזעזע של שוטר מרים תלמידה באוויר ומטיח אותה בעוצמה על הקרקע, עשה את דרכו השבוע לרשת והותיר רבים בהלם. בית הספר פתח בחקירה ואם התלמידה מסרבת לשכוח: "אפשר ממש לשמוע את הראש שלה נחבט בבטון"

יחטיוב

ריב בין תלמידות בבית ספר תיכון בטקסס הסתיים כשאחת מהן הוטחה לרצפה ע"י שוטר - שספק אם הייתה לו סיבה מספיק טובה להפעיל כוח כזה כדי לעצור אותה.

על פי דיווחים של התקשורת המקומית, התלמידה, ג'ניסה ולדז בת ה-12, התווכחה עם תלמידה אחרת וכשהעניינים התחממו, השוטר, ג'ושוע קם, ניגש להפריד ביניהן, הרים את ולדז לאוויר והטיח אותה על רצפת הבטון. הקטע המחריד תועד בבית הספר התיכון רודוס ב-29 במרץ ע"י אחד התלמידים, כשבתחילה נשמעים חבריה ברקע מצחקקים למראה ולדז מנסה לחמוק מזרועותיו של השוטר - כשאז, ברגע שהוא מעיף אותה על הרצפה, קולות הצחוק מתחלפים במהרה בקול כאב ותדהמה. בשניות האלה נראית ולדז שוכבת על הרצפה, כאילו איבדה את הכרתה, כשאז השוטר מרים אותה על הרגליים ומפנה אותה משם כשהיא נראית מטושטשת ומבולבלת.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ג'ניסה ואמה מספרות על התקרית האלימה/מערכת וואלה!, צילום מסך

לסלי פרייס, מנהלת המחוז של בתי הספר העצמאיים של סאן אנטוניו, מסרה בתגובה: "אנחנו רוצים להבין מה גרם לכל זה, ואנחנו לא הולכים לגלות סבלנות לשימוש באלימות במחוז שלנו. הסרטון הזה מאוד מטריד ופתחנו בחקירה רשמית בעניין". בחקירה הם מתכוונים להחליט האם השוטר השתמש בכוח מופרז נגד התלמידה ללא סיבה מוצדקת, או שמא הוא פעל לפי החוק.

"אני מניחה ששתינו עדיין קצת בשוק", סיפרה אמא של ג'ניסה, גלוריה ולדז, לאתר mysanantonio.com, "אנחנו לא מאמינות שזה קרה. אפשר ממש לשמוע את הראש שלה נחבט בבטון. זה הכי פגע בי - ולא נראה שזה הטריד אותו בכלל. אני עדיין לא יכולה להאמין שהוא עשה לה דבר כזה.". לדבריה, מנהל בית הספר נכח בתקרית וראה את כל מה שקרה.

עוד באותו נושא

ילדות רעות: כנופיה של בנות בביקיני תועדו מכות צעירה בחוף

לכתבה המלאה
השוטר שהכה תלמידת כיתה ו' בבית הספר התיכון בטקסס. פייסבוק, צילום מסך
ג'ושוע קם ניסה להפריד בין הבנות ונסחף בתגובה שלו/צילום מסך, פייסבוק

גלוריה מספרת גם שהיא שוחחה עם השוטר לאחר התקרית והוא טען בפניה ש"הוא עשה את מה שהוא היה צריך לעשות באותו הרגע". בניגוד אליו, ג'ניסה טוענת שהיא לא עשתה שום דבר שמצריך תגובה שכזו, כי כל מה שעשתה הוא לדבר עם חברתה ללימודים, אחרי שחשבה שהיא מדברת עליה מאחורי הגב, "התקבצו לידנו הרבה אנשים, אז השוטר חשב שאנחנו הולכות לריב", היא סיפרה לחדשות KSAT. כשנשאלה במה השוטר היה צריך לנהוג אחרת, היא אמרה: "לדחוף אותי הצידה במקום להפיל אותי ככה".

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully