וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוגמניות פרצו בקטטה אלימה בבית מלון - ואיש לא התערב

8.4.2016 / 5:38

דוגמניות בלבוש חגיגי תועדו בקרב אלים במיוחד שנערך באמצע בית המלון בו שהו - בזמן שאורחי המלון נראו חולפים על פניהם וחוששים להתערב

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

יוטיוב

אנחנו לא יודעים הרבה על הסרטון הזה, אבל אחרי צפייה בו הגענו למסקנה שלא תמיד אנחנו צריכים לדעת הכל. סרטון באורך של דקה ו-33 שניות פורסם ביוטיוב בשני האחרון ע"י המשתמש ebc, שדאג גם לטשטש חלקים אינטימיים שנחשפים בו. בקטע נראות שתי דוגמניות בלבוש מהודר ומנימליסטי מפילות אחת את השניה לריצפה ופותחות בקרב אלים הכולל אגרופים ומשיכות שיער. ברקע נראות 3 דוגמניות נוספות שאחת מהן נשמעת שוב ושוב חוזרת על שמה של אחת הדוגמניות, אייג'ה.

אחרי 45 שניות אלימות במיוחד, נכנסת לזירה דוגמנית נוספת שמצליחה להפריד ביניהן, אך אז פוצחת בעצמה בקרב נוסף עם אחת הדוגמניות, שנפתח בהטחת נעל בפרצוף וממשיך במשיכות שיער ואגרופים. הפעם מי שעוצר את הקרב האכזרי הוא אחד מעובדי המלון שהגיע למקום טיפה מאוחר מדי. עד כה לא ידוע מה היו הסיבות לקטטה והאם הם נלחמו על חבר בוגדני, שמלות, כסף או תמונה אינסטגרם לא מוצלחת.

דוגמניות הולכות מכות. צילום מסך
דוגמניות בקרב אלים במסדרון בית המלון/צילום מסך

מה שמיוחד בסרטון הזה, מלבד העובדה שאחת הבנות לא לובשת תחתונים, הוא שהאורחים במלון לא ממהרים להתערב בקטטה ונראים די חסרי ישע לנוכח המראות הקשים. הסרטון צבר יותר מ-100 אלף צפיות ביוטיוב ביומיים, כשבתגובות הצופים בעיקר התייחסו למראה של הבנות, שלפי דעתם אינו תואם את התיאור "דוגמניות" שניתן להן. למה תמיד להתעסק בטפל, למה?

עוד באותו נושא

צפו: אישה מותקפת לאחר שסירבה לפנות את מקומה ברכבת

לכתבה המלאה

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully