וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: שני גברים הלכו מכות באמצע הכביש - ולא תאמינו מה קרה אז

7.2.2016 / 10:43

לא ברור איך זה קרה ששני גברים שפתחו בקרב אלים לאור יום באמצע כביש ברוסיה - סיימו אותו בצורה כזו מוזרה אבל מה זה משנה בעצם? סוף טוב, הכל טוב

יוטיוב

סרטון ביזארי שצולם במצלמת דשבורד ברכב ומגיע אלינו הישר מרוסיה המושלגת, מציג קרב קשה בין שני גברים שהתחולל באמצע הכביש לעיני נוסעים והולכי רגל. מה שהתחיל כריב קולני, לא ברור על מה, הסלים בשניות כשהשניים מצאו עצמם בועטים ומעיפים אגרופים אחד לשני, כשבשלב מסוים הצליח אחד מהם להפיל את השני לרצפה.

בשניות הלחוצות ההן, נראית הולכת רגל חולפת על פניהם וממשיכה בדרכה מבלי להתערב, כשמדי פעם היא מעיפה מבט לאחור כי בכל זאת - היא כמותנו - סקרנית לדעת איך הקרב הזה יסתיים. ואז, ללא הכנה מוקדמת ואחרי כמה שניות מורטות עצבים, השניים פתאום מפסיקים לריב, מתפייסים ונכנסים יחד לרכב מיודדים מתמיד. מה??!?

ריב בכביש. צילום מסך
הריב האלים שהסתיים באופן מפתיע/צילום מסך

לא ברור מה הרגיע אותם פתאום ולאן מועדות פניהם, אבל אם תשאלו אותנו הם בטח הולכים לשבת על איזו בירה ולצחוק על הדרך שבה הכירו. הקרב האלים הזה מזכיר לנו קרב רחוב אחר בין שני גברים שצולם בקנסינגטון, פילדלפיה, באוגוסט שנה שעברה בו השניים העיפו אגרופים אחד לשני ופתאום מצאו עצמם בסשן חיבוקים רומנטי על רכב. כה גברי מצידם.

עוד באותו נושא

קט פייט אכזרי: שתי נשים תועדו בקרב רחוב אלים וחושפני במיוחד

לכתבה המלאה

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully