וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ננטש בשדה התעופה לפני 30 שנה - ורוצה למצוא את הוריו: "לא כועס"

סטיב היידס, תושב בריטניה, ננטש כשהיה תינוק ועתה הוא קורא להוריו לחשוף את זהותם. הוא זכה לכינוי "גרי גטוויק" על שם הקמע בנמל שבלונדון ואומר: "אני רק רוצה לדעת מה קרה, זה יסביר לי דברים לגבי עצמי"

סטיב היידס, תושב בריטניה שננטש בשדה התעופה כשהיה תינוק. Sky News, צילום מסך
נמצא כשהוא עטוף בסדין. היידס/צילום מסך, Sky News

סטיב היידס, תושב בריטניה, ננטש על ידי הוריו בנמל התעופה גטוויק שבלונדון כשהיה תינוק. היום, 30 שנה אחרי, הוא קורא להוריו שהשאירו אותו עטוף בסדין בשירותי הנשים במקום לחשוף את זהותם. היידס, שנמצא על ידי עובד בדיוטי פרי, זכה לכינוי "גרי גטוויק" על שם הקמע של הנמל.

למרות הסיקור התקשורתי הרב שלו זכה, הוריו טרם נמצאו. "אני מאוד רוצה לדעת למה זה קרה, זה כמו חור שחור", סיפר בריאיון לרשת סקיי ניוז. "יש הרבה דברים, כמו ההיסטוריה הרפואית שלך, שאנשים לוקחים כמובן מאליו ולי אין. רופאים שואלים אותי 'אם זה נפוץ במשפחה שלך' ואני לא יודע לענות. אני רק רוצה לדעת מה קרה, זה יסביר לי דברים לגבי עצמי". היידס נעזר בארגון צדקה "Missing Family". הארגון סבור שנמצאו שתי דגימות DNA התואמות לאלו של היידס.

הוא אמר כי אין להוריו הביולוגיים ממה לחשוש, מאחר שאין לו טינה כלפיהם. "ייתכן מאוד שהם התקדמו בחייהם ויש להם ילדים משלהם, אין לי כוונה להרוס להם את זה. אני לא רוצה שהם יפחדו לצאת החוצה. אני לא אדם רגזן", אמר.

עוד ידיעות מהעולם
"המחבל בכובע" הודה: רצינו לתקוף בפריז שוב, אך נאלצנו למהר
"המניות צונחות", "החל הגירוש": כך תיראה ארה"ב אם טראמפ יהיה נשיא
משלמים על חדרים במלון: אלו הישראלים החשודים בריגול ברומניה

  • עוד באותו נושא:
  • בריטניה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully