וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משלמים על חדרים במלון: אלו הישראלים החשודים בריגול ברומניה

רשת טלוויזיה מקומית פרסמה את תמונותיהם של רון ויינר ודוד גקלוביץ', שנטען כי הם סוכני מוסד לשעבר, שעות לפני מעצרם בחשד לריגול אחרי ראש הרשות למלחמה בשחיתות. הם נצפו עם מזוודות בעמדת הדלפק

רון ויינר, אחד הישראלים החשודים בריגול ברומניה, עם צאתו מבית המלון. REALITETE, צילום מסך
רון ויינר, אחד הישראלים העצורים ברומניה, בצאתו מבית המלון/צילום מסך, REALITETE

תמונותיהם של שני הישראלים החשודים בריגול אחרי ראש הרשות למלחמה בשחיתות ברומניה פורסמו היום (ראשון) לראשונה על ידי רשת טלוויזיה מקומית. לפי התמונות שהגיעו לרשת REALITETE, נראו רון ויינר ודוד גקלוביץ', שנטען כי הם סוכני מוסד לשעבר, במלון של רשת "מריוט" בבירה בוקרשט, כשהם משלמים על חדרים במקום. עוד נמסר כי השניים מתכננים לערער על הארכת מעצרם.

לפי הדיווח, התמונות צולמו כמה שעות לפי שהשניים, עובדי חברת המודיעין העסקי "בלק קיוב", נעצרו ובתום מעקב צמוד מצד סוכנויות הביטחון. הם נתפסו אותם לפני שעזבו את המדינה. עוד נטען כי הם שילמו על החדרים במלון היוקרתי במזומן, כדי שלא ניתן יהיה להתחקות אחרי עקבותיהם.

הישראלים החשודים בריגול ברומניה. REALITETE, צילום מסך
השניים שילמו במזומן כדי לא להשאיר עקבות/צילום מסך, REALITETE

לפי החשד, השניים, לצד עובדים אחרים בחברה, עקבו אחרי לאורה קודרוטה קובשי ואחרי בכירים נוספים במדינה. ביום שישי היא התייחסה לראשונה לפרשה בריאיון לטלוויזיה וסיפרה כי היא התגלתה בחודש שעבר, בעקבות הטרדות חוזרות של קרוביה.

קובשי סיפרה כי החשודים הטרידו את קרוביה בטלפון. "הם התקשרו בעקשנות במשך יום וחצי למשפחה שלי ולחברים הקרובים ביותר שלי, ניסו לברר עליי פרטים אישיים ואת כתובת הדואר האלקטרוני שלי", אמרה. "הניסיונות לא הצליחו כי אף אחד מקרוביי לא הסכים לנהל איתם שיחה".

לדברי קובשי, למרות הניסיונות הרבים מצד עובדי חברת "בלאק קיוב", חשבון הדואר האלקטרוני שלה לא נפרץ. היא הוסיפה כי הפרשה נראית לה כאחד מהניסיונות הרבים החוזרים על עצמם במדינה להפחיד ולנסות להשפיע על תובעים. "אני לא יודעת איזה מידע הם גילו וגם לא אכפת לי. כנראה שאלו אנשים שמוטרדים מהחקירות שאנחנו מנהלים. מוטרדים מכך שראש ה-DNA עושה את העבודה שלה".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
ראש הרשות למלחמה בשחיתות ברומניה לאורה קודרוטה קובשי, 2015. AP
לאורה קודרוטה קובשי/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully