וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעצר חשוד שתועד מבצע מעשה מגונה בבן 9 בחדר מדרגות בבני ברק

10.4.2016 / 10:15

החשוד, תושב מודיעין עילית בן 25, נראה בתיעוד מגיע לחדר המדרגות, נעמד מאחורי הילד, מתחכך בו ואף שולח את ידיו לאזור המפשעה של הקטין. החקירה בעניינו נפתחה לאחר שבשבוע שעבר הופץ התיעוד ברשתות החברתיות

צילומי אבטחה, עריכה: גדי וינסטוק

תושב מודיעין עילית בן 25 נעצר לפנות בוקר (ראשון) בחשד לביצוע מעשה מגונה בילד בן 9 בחדר מדרגות בבני ברק. החקירה בעניינו נפתחה לאחר שבשבוע שעבר הופץ ברשתות החברתיות סרטון שבו נראה החשוד מבצע את המעשה.

בסרטון שצולם ממצלמת אבטחה תועד הצעיר מגיע לחדר המדרגות, שם נמצא הילד. בהמשך נעמד החשוד מאחוריו, מתחכך בו ואף שולח את ידיו לאזור המפשעה של הקטין.

אדם המקורב למשפחה סיפר לוואלה! NEWS כי תחילה לא רצה האב של הילד להגיש תלונה במשטרה. "ניסינו לשכנע אותו", אמר. "הדברים האלה לא קלים בחברה החרדית ובמיוחד בעדה האשכנזית, מטאטאים הכול מתחת לשולחן", קבע. לדבריו, האב פחד להתלונן נגד הבחור מחשש שמדובר בעבריין. "הבחור (החשוד במעשה, ד"י) נשוי ויש לו ארבעה ילדים, היית מאמינה?", הביע תמיהה המקורב.

עוד בוואלה! NEWS:
"הם יתפקדו לליכוד – ונתחזק": האינטרסים מאחורי העלאת הפלשמורה
השעייתו של תא"ל בוכריס החשוד באונס הוארכה עד להודעה חדשה
אישה ראשונה בתפקיד? נפתח המרוץ למעמד הדיפלומט מספר 1 בעולם

בני ברק: תועד מבצע מעשה מגונה בילד בן 9 בחדר מדרגות - ונעצר. מערכת וואלה! NEWS
אביו של הילד לא רצה תחילה להגיש תלונה/מערכת וואלה! NEWS

צביקי פליישמן מארגון סיוע לנפגעי תקיפה מינית בציבור החרדי, "לא תשתוק", שפרסם את הסרטון ברשת וסייע בתפיסת החשוד סיפר: "פרסמנו את הווידיאו הזה בעמוד הפייסבוק וקראנו למי שמזהה אותו להתקשר אלינו".

לדבריו, הסרטון הפך ויראלי. "פנו אלינו כמה אנשים שזיהו את הבחור והעברנו את הפרטים שלהם למשטרה. ליווינו אותם במתן העדות. הם היו חרדים ולא רצו להיחשף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully