וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: כריש מתנגש בגולש בפאלם ביץ' - ומפיל אותו למים

מקסימו טרינידד יצא לגלישה בזמן הפסקת הצהריים, כשלפתע הגיח כריש מהמים, נתקע בצדי הגלשן והפיל אותו לים הסוער. "זה היה מדהים, כלל לא פחדתי", אמר טרינידד הנרגש, שהצליח לשוב לחוף בבטחה

צילום: מקסימו טרינידד, עריכה: גדי וינסטוק

מקסימו טרינידד המתגורר באזור פאלם ביץ' שבפלורידה בסך הכול רצה לצאת ולגלוש בזמן הפסקת הצהריים שלו בעבודה, אך הוא לא ציפה שאת ההפסקה הזו ייקח לו הרבה זמן לשכוח. בעת שהיה טרינידד על אחד הגלים, הגיח לפתע כריש מהמים, התנגש בצד הגלשן והפיל אותו לים.

למרבה המזל הצליח טרינידד לעלות חזרה לגלשן בשלום ולשוב לחוף בבטחה. לשמחתו, כל האירוע צולם במצלמת "גו-פרו" שהוצבה בקדמת הגלשן, כך שיש לו הוכחה למקרה המוזר.

עוד כתבות מהעולם:
המחבל בפריז שנלכד בבלגיה הודה: "אני 'האיש בכובע' לצד המתאבדים בבריסל"
יכו בדאעש: מפציצי B-52 אמריקניים מגיעים לאזור - לראשונה ממלחמת המפרץ
כדי להרחיק ניאו-נאצים: אוסטריה תפקיע את בית משפחת היטלר

מקסימו טרינידד, גולש שנתקע בכריש בחופי פלורידה, אפריל 2016. יו טיוב, צילום מסך
"הכול היה כל כך הזוי". טרינידד ברגע המפגש עם הכריש/צילום מסך, יו טיוב

"זה היה מדהים", אמר טרינידד לרשת ABC האמריקנית. "בכלל לא פחדתי". בריאיון לרשת חדשות מקומית אמר: "ברגע שראיתי שחיה גדולה ויפה קופצת לעברי, הכול התחיל לזוז בהילוך איטי. הכל היה כל כך הזוי".

הרשת דיווחה כי מדובר בכריש "ספינר" המצוי לרוב לאורך חופיה המזרחיים של פלורידה. מדובר בזן הידוע כמהיר ביותר ונקרא על שם יכולתו לקפוץ מחוץ למים בעודו מסתובב. זן זה בדרך כלל אינו מסוכן לבני אדם. רוב תקיפות הכריש בארצות הברית מתרחשות בפלורידה, ובשנה שעברה 30 מתוך 59 תקיפות הכריש שאירעו בארצות הברית התרחשו במדינה הדרומית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully