וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה מה שאמיר היה רוצה": מאות במרוץ המרגש לזכר לוחם השב"כ שנהרג בעזה

7.4.2016 / 13:25

חודש לאחר מותו של אמיר מימוני, שנהרג מאש חברו בגבול הרצועה, התאספו מאות חברים, שכנים וקרובי משפחה בפאב שהקים הלוחם המנוח ומשם עלו לקברו. "לא ציפינו לכמות גדולה כזו של אנשים", אמרה אחותו

צילום: מאצ'י הוף, עריכה: גדי וינסטוק

(מאות השתתפו במרוץ לזכר לוחם השב"כ אמיר מימוני שנהרג בגבול הרצועה)

במלאת חודש למותו של איש השב"כ אמיר מימוני בתקרית ירי בגבול רצועת עזה, ערכו הבוקר (חמישי) חבריו ממושב זוהר לערוך לו מחווה מיוחדת. מאות בני אדם הגיעו לפאב המתילדה, שהקים מימוני יחד עם חבריו. משם יצאו, חלקם בריצה וחלקם בצעדה יחד עם בני משפחתו, אל בית העלמין ושם עלו אל קברו. "זה מרגש, לא ציפינו לכמות כזאת גדולה של אנשים שתגיע ותכבד את זכרו, יש פה אנשים שהמשפחה לא מכירה והגיעו לצעדה" אמרה אחותו ספיר.

דודו דני סיפר כי כמות האנשים שהגיעה מספרת את סיפורו של אמיר. "הוא היה אהוב על כולם, תמיד דאג שתשרה אהבה בין המשפחה, איחד, תמך ועזר בכל דבר", אמר. "הרבה חבר'ה צעירים מתגייסים ליחידות קרביות מאחר ששימש דוגמה עבורם". דוד נוסף, אוריה מימוני, אמר כי "היה לו חיבור לכל אחד, אישיות שלא רואים כל יום, הוא היה נותן כבוד לכולם, הוא היה איש טוב לב, מיוחד במינו".

לקריאה נוספת:
"מלאך ששיחק אותה בן אדם": משפחת איש השב"כ שנהרג מתקשה לעכל
ראש השב"כ על ההרוג: "תקלה מבצעית שתתוחקר באופן יסודי"

מירוץ לזכרו של אמיר מימוני איש שב"כ שנהרג בגבול עזה. מאצ'י הוף
במועצה האזורית מקווים שהמרוץ יהפוך למסורת שנתית. העלייה לקברו של מימוני, הבוקר/מאצ'י הוף

ראש המועצה האזורית לכיש, דני מורביה, שהגיע לרוץ יחד עם החברים, סיפר כי הוא רוצה שהמרוץ יהפוך למסורת שנתית. "הגיעו לפה צעירים, החברים מהמועצה ומחוצה לה, זה פשוט מחזה מרגש המעיד על האחדות בעם, זהו יום עצוב אבל מרגש, שאני מקווה שיהפוך למסורת קבועה במועצה".

ליליס מימון, קרוב משפחה וחבר ילדות של מימוני, שהיה בין המארגנים, סיפר כי רצו לקיים מרוץ בהשראת דמותו של איש השב"כ המנוח. "אמיר הצטיין במיוחד בקירוב לבבות. המרוץ מפגיש בין חברים שלו מכל המגמות והתחנות בחייו ומקרב אותם, אני בטוח שזה מה שהוא היה רוצה. החלטנו שהמרוץ יהיה לפי הקצב של האחרונים, בדומה לאמיר, שתמיד דאג לשכבות החלשות ותמיד הסתכל אחורה".

מירוץ לזכרו של אמיר מימוני איש שב"כ שנהרג בגבול עזה. מאצ'י הוף
"אמיר תמיד דאג לשכבות החלשות". בית העלמין, הבוקר/מאצ'י הוף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully