וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עם כל הצער, הם בונים בית חדש": אלמנתו של רועי קליין התחתנה עם הרב של בעלה

4.4.2016 / 17:10

כעשור לאחר שרס"ן קליין קפץ על רימון והקריב את חייו למען חייליו במלחמת לבנון השנייה, התחתנה שרה קליין עם הרב יגאל לוינשטיין, אחד מראשי המכינה הקדם-צבאית שבה למד בעלה המנוח. "עם כל הצער, הם בונים כעת בית חדש בישראל"

רועי קליין שנהרג במלחמת לבנון השנייה. דובר צה"ל
"בית חדש ונאמן בישראל". רועי קליין/דובר צה"ל

ביום שלישי שעבר חגגו בירושלים בני משפחה וחברים בחתונתם של הרב יגאל לוינשטיין, אחד מראשי המכינה הקדם-צבאית בני-דוד, ושרה קליין, אלמנתו של רב-סרן רועי קליין, סגן מפקד גדוד 51 של גולני, שנפל במלחמת לבנון השנייה אחרי שקפץ על רימון במטרה להציל את חייליו. "זוהי סגירת מעגל", הסביר אחד הנוכחים, שכן קליין היה תלמידו של הרב לוינשטיין במכינה הצבאית. יממה אחרי החתונה, חגגו יחד עם החתן והכלה תלמידי המכינה שבהתנחלות עלי, שבו עתידים להתגורר בני הזוג.

הרב לוינשטיין, בן 60, התאלמן מרעייתו הסופרת רונית לוינשטיין, שהלכה לעולמה לאחר מאבק במחלה קשה. קליין, בת 39, התאלמנה מבעלה לפני כעשר שנים באחד הקרבות הקשים במלחמת לבנון השנייה, שנערך בעיירה בינת ג'בל. רימון יד נזרק לעבר הבית שבו שהה קליין עם חייליו, הוא זעק "שמע ישראל", קפץ על הרימון ובכך הציל את חיי השאר. לרב לוינשטיין שישה ילדים מנישואיו הראשונים, ואילו לקליין שני ילדים מנישואיה לרועי.

"סביב האירוסים הייתה חגיגה תקשורתית גדולה מאוד, והחליטו הפעם לשמור על זה בפרופיל נמוך", סיפר אחד הנוכחים בחתונה. "היו בחתונה ביום שלישי מעגל מצומצם של קרובים וחברים, ולמחרת הייתה שמחה גדולה של כל תלמידי המכינה בישיבה. זו סגירת מעגל. יחד עם כל הצער שהורגש, הם בונים כעת בית חדש ונאמן בישראל".

לקריאה נוספת:
בשורות טובות: אלמנתו של רס"ן רועי קליין התארסה לרב לוינשטיין
המכינה הקדם צבאית בע?לי: חלל צה"ל בכל מחזור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully