וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני טייסים נפצעו קל בנחיתת מטוס קל בים מול נמל תל אביב

כלי הטיס נחת בים סמוך לשפך הירקון. כוחות מד"א ומשטרה הגיעו לאזור, סייעו לחלץ את הטייסים מהמטוס השוקע ופינו אותם לבית החולים. שני אזרחים נפגעו כשסייעו בחילוץ, וטופלו במקום. לדברי אחד הטייסים, המנועים כבו והובילו לתאונה: "אני שלם, רק תתנו ללכת הביתה"

צילום: מאצ'י הוף, עריכה: מתן חדד

מטוס קל נחת אתמול (ראשון) נחיתת אונס בים סמוך לשפך הירקון, באזור נמל תל אביב. שני הטייסים, בני 57 ו-41 שנפגעו באורח קל, יצאו מהמטוס בסיוע סירת משטרה. הם הועברו לשטח הנמל, שם טופלו על ידי כוחות של מגן דוד אדום שהוזעקו למקום. בנוסף לטייסים, נפצעו שני אזרחים באורח קל בגפיים במהלך הסיוע לפעולות החילוץ והם טופלו במקום.

משדה דב הסמוך נמסר כי המטוס הודיע על מצב חירום בטרם נחת בים. במשטרה התקבל סמוך לשעה 17:02 דיווח של אזרחים שהבחינו במטוס נוחת לתוך המים. בעקבות הנחיתה בים, החל המטוס לשקוע במים.

המטוס נחת כמה עשרות מטרים מקו החוף, באזור שבו המים רדודים יחסית. דבר זה אפשר לכמה עוברי אורח לשחות לכיוונו ולסייע בחילוץ הטייסים. שני אזרחים שהשתתפו במאמצי החילוץ נפגעו וקיבלו טיפול רפואי במקום.

עוד בוואלה! NEWS:
הסיבה להתרסקות המטוס הקל של תא"ל עמאר: "אובדן שליטה רגעי"
רוכב אופנוע נהרג וארבעה נפצעו בתאונה בצומת פרדסיה בכביש 4
חשד לפיגוע דקירה בראש העין: אישה נפצעה קל; הדוקרת נתפסה

מטוס קל נחת נחיתת אונס בחוף מציצים. באמצעות מצלמת וואווי, שבתי בנדט
המטוס מתחיל לשקוע בים/שבתי בנדט , באמצעות מצלמת וואווי

דרור שמולביץ, חובש בכיר במד"א שהגיע למקום, סיפר: "הגענו עם האמבולנס לדק הצפוני, אליו כבאים חילצו את שני הטייסים, גבר בן 57 וגבר בן 41 כשהם בהכרה מלאה. הענקנו להם טיפול רפואי ראשוני ופינינו אותם לבית החולים כשמצבם מוגדר קל ויציב. בנוסף טיפלנו בשני אזרחים שנחתכו מהסלעים כשסייעו בפעולות החילוץ מהמים".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טייס שחזר: "צריך לשמור על קור רוח"

אחד מבין שני הטייסים הוא דב אמסלם, טייס ברשות התעופה האזרחית, שסיפר לאחר שהשתחרר מבית החולים כי הסיבה לתקרית היא המנועים שכבו. "היינו אמורים להגיע לנחיתה בשדה דב והמנועים כבו. ראינו שאנחנו לא מגיעים למסלול, בדקנו שהשטח נקי ממתרחצים וסירות והחלטנו לנחות על המים. באותם רגעים אתה לא חושב הרבה, אתה עסוק בלהביא את המטוס ברכות למים, בלי לשבור שום דבר ולצאת מהאירוע טוב".

לדבריו, לאחר הנחיתה הם הצליחו לחלץ את עצמם מהמטוס ולשחות לחוף. "כל אנשי מד"א הגיעו אלינו. הנה, אני שלם, רק תנו ללכת הביתה. מחובתם הייתה לקחת אותנו ולבדוק אותנו. אני לא חושב שדבר כזה קרה אי פעם למישהו בארץ. זה מרגיש בסדר, כל האימונים שמאמנים אותנו - בזמן אמת זה מוכיח את עצמו". הוא סיכם את דבריו בכך שהוא "לא מאחל לאף אחד שזה יקרה, אבל צריך לשמור על קור רוח ולפעול בהתאם למה שמלמדים אתכם".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המטוס בים מול נמל תל אביב/מערכת וואלה!, צילום מסך

דיאנה, שהיה עדה לנחיתה סיפרה כי בדיוק סיימה לאכול ב"מקס ברנר" כשראתה את המטוס מנמיך גובה. "יצאתי חזרה על הקורקינט שלי, ופתאום ראיתי שהגלגלים שלו לא נפתחו והוא נחת על הים. היה רעש של פגיעה במים והרבה מים ניתזו לצדדים". לדבריה, כמה אנשים ששהו על החוף קפצו למים, פתחו את הדלתות והוציאו את השניים. "זה היה מפחיד לא חשבתי שאראה מטוס מתרסק אבל העיקר שהם בסך הכול בסדר".

(עדכון ראשון: 17:13)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הטייסים חולצו מהמטוס וטופלו על ידי מד"א/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully