וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מברלין עד בייג'ינג: "יום מלחמת הכריות" צוין ברחבי העולם

3.4.2016 / 0:30

אלפים יצאו למרכזי הערים חמושים בכריות ובפיג'מות, לציון היום הבינלאומי שנחגג זו השנה השביעית. "זה ממש מצחיק, ולא פוגעים באף אחד", סיפרה אחת מהלוחמות הגרמניות. בטייוואן הצעירים התענגו על רגע של בידור "כמו פעם". צפו בתמונות

צילום: רויטרס
"אני חייב להכות מישהו בפנים כדי להרגיש יותר טוב"

חמושים בכריות ובפיג'מות, אלפי בני אדם יצאו אתמול (שבת) לכיכרות בערים ברחבי העולם, וציינו את "יום מלחמת הכריות" הבינלאומי, שמצוין זו השנה השביעית. כך, למשל, כמה מאות בני אדם התאספו במרכז הונג קונג, ובהינתן האות, החלו להכות זה בזו עם הכריות שהביאו עמם.

חלק מהמשתתפים בחרו להביא כריות בצורות מיוחדות – כמו דמויות מסרטים מצוירים או חיות – או לעטות על עצמם פיג'מות יוצאות דופן. משתתף אחד שהגיע למלחמת הכריות בהונג קונג לבוש בתחפושת דרקון זכה לתשומת לב מיוחדת, כשהקהל הכה אותו תוך כדי קריאות: "להרוג את הדרקון!". גם גיבורי על, כמו באטמן או סופרמן, הפכו למטרה מבוקשת.

עוד ידיעות מהעולם:
קרבות קשים בין אזרבייג'ן וארמניה: "החמורים ביותר מאז 1994"
חורבות של תקווה: מסע השיקום של עיר הרפאים הסורית שנשלטה בידי דאעש
מהפרישה של טראמפ ועד הבאג של גוגל: כך נראה 1 באפריל בעולם

מלחמת הכריות בבר בבייג'ינג, סין:

AP

בבירת טייוואן, טאיפיי, מאות תושבים נאספו בכיכר החירות. תאי הסין-יאו, בת 30, סיפרה: "זאת הייתה הפעם הראשונה שהשתתפתי במלחמת כריות. אני חושבת שזה מאוד מעניין וממש כיף. זה החזיר אותי למלחמות הכריות שהייתי עושה עם אחיותיי הקטנות, וזה גם מפיג את הלחץ, ונותן לי הזדמנות לפגוש חברים חדשים".

"אני מרגיש שחזרתי לימים שבהם ההורים שלי היו צעירים, כמו טייוואן של לפני 40 או 50 שנים", הוסיף שן צ'יאן-הונג, שנהנה מהפעילות הלא-וירטואלית. "טייוואן הייתה אז הרבה יותר פשוטה וטבעית. אולי אז אנשים לא היו כל כך עסוקים. על אף שלא היו צורות בידור רבות, אנשים עדיין ממש נהנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

מלחמת הכריות בפארק קנינגטון, לונדון:

רויטרס

גם מול שער ברנדנבורג בברלין נאספו מאות בני אדם. "מזג האוויר טוב, אנחנו מרגישים טוב", סיפרה אחת הלוחמות, קטיה לימן. "זה סתם להיות קצת מטופשים, לעשות משהו שלא היית עושה אחרת". לדבריה, "זה ממש מצחיק, ולא פוגעים באף אחד, זה רק כריות. אחר כך חוזרים הביתה ומרגישים קצת פחות אגרסיביים, לכן אנחנו משתתפים בזה".

מלחמת הכריות בכיכר החירות, טאיפיי:

רויטרס

"אני חייב להכות מישהו בפנים כדי להרגיש יותר טוב, לכן אני עושה את זה", סיפר בחיוך משתתף נוסף בשם טום. "זה מרגיש טוב. אני באמת מרגיש טוב יותר עכשיו". ידידו סנטוש גופאל סיפר כי זו עבורו הזדמנות להשתתף במלחמת כריות עם נשים. "זה כיף", הבהיר, "זה כיף, כל כך כיף. תמיד רציתי להשתתף במלחמת כריות, תמיד עם הבנות. אני רק מכה את הבנות".

(עדכון ראשון: 20:30)

מלחמת הכריות בווינה

רויטרס

מלחמת הכריות בברלין:

רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully