וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהפרישה של טראמפ ועד הבאג של גוגל: כך נראה 1 באפריל בעולם

המיליארדר עורר תקווה בקרב מתנגדיו ומתח את תומכיו בהודעת פרישה מפתיעה מהמרוץ לבית הלבן, גוגל ניסתה לשלב אנימציה משעשעת בשירות המייל שלה והתנצלה, ובבריטניה הושקה חברת תעופה מיוחדת להיפסטרים. כך ציינו בעולם את יום המתיחות הבינלאומי

עריכה: אביב אירגז

מהודעות דואר אלקטרוני הנושאות את דמויות המיניונים ועד הודעה דרמטית של דונלד טראמפ כי הוא בעצם לא רץ לתפקיד נשיאות ארצות הברית - ברחבי העולם ציינו אתמול (שישי) את יום המתיחות הבינלאומי, 1 באפריל, בדרכים שונות ומשונות. עיקר המתיחות פורסמו בפייסבוק ובטוויטר, חלקן נעשו על ידי אנשים פרטיים וחלקן על ידי גופים ציבוריים ואף השלטונות. אך לא כולם שיתפו פעולה עם המאורעות - בסין, למשל, פרסמה המפלגה הקומוניסטית הנמצאת בשלטון כי "חג המתיחות" אינו תואם את "ערכי הליבה הסוציאליסטיים" של התרבות הסינית. "אל תאמינו לשמועות, אל תיצרו שמועות ואל תפיצו אותן", נתבקשו תושבי המדינה.

טראמפ, איש העסקים השנוי במחלוקת המתמודד לראשות המפלגה הרפובליקנית, פרסם סרטון בתכנית האירוח של ג'ימי קימל שבו אמר כי קמפיין התמודדותו לנשיאות המדינה היה מתיחה אחת גדולה. "1 באפריל, אמריקה! אני לא באמת רץ לתפקיד הנשיאות. זו הייתה בדיחה, אתם כל כך טיפשים", אמר המועמד המוביל לראשות המפלגה השמרנית, הזוכה בחצי ביקורת מבית ומחוץ.

עוד בוואלה! NEWS:
"איש משפחה נהדר": אשתו לשעבר של מנהיג דאעש על החיים בצל המסתורין
לבנון: שוחררו 75 נשים סוריות קורבנות סחר למטרות מין
תרחיש האימים התממש: אחות מאיטליה חשודה ברצח מטופלים בבית חולים

דונלד טראמפ בפריימריז בדה מוין בירת איווה, 2 בפברואר 2016. רויטרס
המתיחה שלו עוררה תקווה בקרב מתנגדיו. טראמפ/רויטרס

ענקית המידע "גוגל" הייתה מהחברות הבולטות שיצרו מתיחת 1 באפריל מקורית - אך ביטלה אותה זמן קצר לאחר מכן בשל בעיות שגרמה למשתמשים. החברה יצרה כפתור מיוחד בשירות המייל שלה שאפשר משלוח אנימציה משעשעת של המיניונים עם כל הודעת דואר אלקטרוני, שבה נראים היצורים הצהובים מפילים מיקרופון. עם זאת, תלונות רבות התעוררו על הלחצן החדש - והחברה מיהרה להסירו ואף פרסמה הודעת התנצלות. "נראה שמתחנו את עצמנו השנה. בעקבות באג, הלחצן גרם ליותר כאב ראש מצחוק. אנו מתנצלים מאוד", נמסר.

גם באירופה ציינו את היום המשעשע, וחברת טיסות הלואו-קוסט הבריטית "צ'יפ פלייטס" הודיעה כי היא משיקה חברה חדשה המיועדת להיפסטרים בשם "היפסטר אייר". בכרזת פרסומת מפוברקת שהועלתה לאתר החברה, נראית ארוחה המוצעת לטסים בחברת התעופה החדשה - שבה יוגשו "תרד ואצות ים" - נרמז כי נוסף על הארוחה יקבלו הנוסעים גם מריחואנה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
מתיחת 1 באפריל בבריטניה – השקת חברת תעופה חדשה להיפסטרים. 1 באפריל 2016. טוויטר, אתר רשמי
כל מה שהיפסטר צריך. כרזת הפרסומת ל"היפסטר אייר"/אתר רשמי, טוויטר

בארצות הברית, פרסמה "פיצה האט" כי היא מתכוונת להשיק קו חדש של כיכרות לחם בהשראת הפיצות שלה. מוצרי המזון המוזרים שהגתה הרשת כללו סדרת מאפים במילוי בשר וירקות, והרשת אף הוסיפה תמונות מושקעות. הצבא האמריקני גם הוא השתתף בחגיגה, וכתב בעמוד הטוויטר שלו כי מדענים בארצות הברית הצליחו ליצור טכנולוגיה חדשה ומרעישה, שבמסגרתה יוכלו להשתגר חיילים ממקום למקום.

צבא ארצות הברית מודיע - נוכל לשגר חיילים:

חברת האופנה H&M העלתה גם היא מתיחה משעשעת לאתר האינטרנט שלה, והודיעה על השקת מארזי בגדים מיוחדים בהשראת מייסד פייסבוק, מארק צוקרברג. צוקרברג נודע בחוש האופנתי הלוקה בחסר שלו, ואמר בעבר בראיונות כי הוא לובש את אותה חולצה ואותם מכנסי ג'ינס מדי יום על מנת לחסוך מעצמו החלטות קשות בבוקר. המארז הפיקטיבי שהגתה רשת האופנה פורסם ככולל שבע חולצות טי אפורות וזוג אחד של מכנסי ג'ינס.

מתיחת 1 באפריל של רשת H&M שהשיקה מארז ביגוד בהשראת מארק צוקרברג. 1 באפריל 2016. טוויטר, אתר רשמי
המארז האופנתי בהשראת האדם הלובש את אותה החולצה שוב ושוב/אתר רשמי, טוויטר

יום המתיחות לא דילג גם על מדינות סקנדינביה האפורות, שהתבררו כחובבות לא קטנות של 1 באפריל. העיתון השבדי "סקנקה דגבלדט" פרסם ידיעה על שינוי שמה של העיר מאלמו, הנמצאת ליד גבול דנמרק, ל"מזרח קופנהגן רבתי". עיתון אחר במדינה דיווח כי מערכת התרעה חדשה תותקן בכל בריכות השחייה בשבדיה, ותוכל להבחין אם אדם הרוחץ בבריכה לא התרחץ לפני כן. בדנמרק, הבנק המרכזי "דנסק בנק" סיפר ללקוחותיו כי הוא משיק אפליקציית היכרויות חדשה, ואילו עיתון הנוער השבדי "פרידה" דיווח בהתרגשות על כך שהזמר ג'סטין ביבר מתכוון להעתיק את מקום מגוריו למדינה הסקנדינבית.

(עדכון ראשון: 20:55)

  • עוד באותו נושא:
  • 1 באפריל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully