וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבנון: שוחררו 75 נשים סוריות קורבנות סחר למטרות מין

בסדרת פשיטות על דירות פרטיות ועל מועדוני לילה בעיירה מצפון לביירות, נעצרו עשרה גברים ושמונה נשים שהפעילו רשת של סחר למטרות מין. הנערות והנשים ששוחררו עברו עינויים פיזיים, ונדרשו לקיים יחסי מין עם לקוחות תחת איומים

צעדה לציון היום הבינלאומי למניעת אלימות נגד עובדות בתעשיית המין, סקופיה, מקדוניה, 17 בדצמבר 2015. AP
הפגנת מחאה במהלך היום הבינלאומי למאבק באלימות נגד עובדות בתעשיית המין, מקדוניה/AP

שירות ביטחון הפנים של לבנון הכריז אמש (חמישי) כי חשף רשת "מסוכנת במיוחד" של סחר בבני אדם במדינה, והציל 75 נערות ונשים שנמכרו לתעשיית המין – כך דווח בעיתון הלבנוני "דיילי סטאר". על פי הודעת המשטרה, 18 חשודים במעורבות בהפעלת הרשת נעצרו במהלך השבוע האחרון בעיירה ג'וניה שמצפון לביירות, במסגרת כמה פשיטת על דירות פרטיות ועל מועדוני לילה.

בין העצורים, עשרה גברים ושמונה נשים, שהועסקו כשומרות שאבטחו את הדירות שבהן הוחזקו קורבנות הסחר. על פי הדיווח, שני חברי רשת הסחר נמלטו והם עדיין מבוקשים. לא נמסר מידע נוסף בנוגע לזהותם העצורים.

על פי הודעת הרשויות, מרבית הנערות והנשים שהפכו למעשה לשפחות מין בניגוד לרצונן הן סוריות. לא נמסר מידע מדויק בנוגע לגילאיהן, אולם חלקן תוארו בהודעת המשטרה כ"בנות", וככל הנראה מדובר בקטינות. מחקירת המשטרה הלבנונית עולה כי הן היו נתונות לעינויים גופניים ופסיכולוגיים.

בין היתר, קורבנות הסחר ששוחררו קיבלו איומים כי תמונות עירום וסרטונים שלהן יפורסמו ברשת אם הן יסרבו לקיים יחסי מין עם גברים ששילמו על כך למפעילי רשת הסחר. לאחר שחרורן, הנערות והנשים הועברו לטיפולן של כמה עמותות סיוע אזרחיות.

עוד ידיעות מהעולם בוואלה! NEWS:
לוב: ממשלת האחדות החדשה התקבלה בטריפולי בחילופי ירי ואיומים
ארדואן בוושינגטון: "הפיגוע באיסטנבול לא כוון נגד ישראלים"
אחרי שהשקיע מיליונים באחוזתו: נשיא דרום אפריקה יחויב לשלם למדינה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully