וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודו של המחבל מחברון: "אלפי ישראלים התקשרו ואמרו 'זו לא דרכנו'"

שמעון סימן טוב

2.4.2016 / 17:11

"הבחור שכב פצוע. היו צריכים לטפל בו, ובמקום זאת הוציאו אותו להורג", אמר פתחי א-שריף בריאיון לוואלה! NEWS. כשנשאל על הסיבה לגל הטרור, השיב: "הבעיה היא הכיבוש. אם לא הייתם מחזיקים אותנו במצב הזה זה לא היה קורה"

צילום: שי מכלוף, עריכה: יאיר דניאל וטל רזניק

(הדיון בעניינו של החייל החשוד בהריגה, חמישי)

"יותר מאלפיים ישראלים התקשרו אלינו וגינו את המעשה. אנשי אקדמיה, אנשי תקשורת, שאמרו 'זו לא דרכנו'" - כך אמר בריאיון לוואלה! NEWS פתחי א-שריף, דודו של המחבל עבד אל-פתאח א-שריף, שנורה למוות על ידי לוחם כפיר בחברון. "זאת מדינה דמוקרטית וצריך לנהוג על פי החוק. הבחור שכב פצוע והיו צריכים לקחת אותו, לטפל בו ולשפוט אותו, אך במקום זאת הייתה הוצאה להורג".

"אנחנו מבינים שלא כל הישראלים תומכים במעשה הזה", הדגיש א-שריף. "העם היהודי הוא לא האויב שלנו. אני למדתי הלכה אסלאמית במכללה בחברון ואף פעם לא למדתי לשנוא יהודים. בני משפחתי עובדים אצל בוסים יהודים בתוך ישראל, אנשים שהם אוהבים".

עוד בנושא:
"או לוחם או כלום": סיפורו של החייל שעומד בעין הסערה של גל הטרור
נתניהו שוחח עם אב החייל: "מבין ללבך, מבטיח שהבדיקה תהיה מקצועית"
בג"ץ אישר לרופא מטעם משפחת המחבל מחברון להיות נוכח בנתיחת הגופה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"צריך לנהוג על פי החוק". מתוך הסרטון/מערכת וואלה!, צילום מסך

לדברי א-שריף, הסיבה לגל הטרור הפוקד את הארץ היא "הכיבוש הישראלי". "כשחייל עומד מול נער בן 19, בגילו, שניהם בני 19, והוא מפשיט אותו כדי לערוך חיפוש, אומר לו 'תוריד את המכנסיים', זה משפיל. זה נראה לך אנושי?", אמר.

"אם לא הייתם מחזיקים אותנו במצב הזה, שהילד שלי לא נכנס אף פעם לירושלים, וגדל בלי לראות את הים - הדברים האלו לא היו קורים". הוסיף. "אנחנו צריכים לשבור את הגשר בין שני העמים, אנחנו יותר משלושה מליון. אנחנו לא יכולים להזיז אתכם מפה ואתם לא יכולים להזיז אותנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully