וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לניסיון רצח בירושלים: מאבטח ירה במהלך ריב עם חבר - ופצע נערה בת 15

3.4.2016 / 0:40

שמשון ביינה, תושב ירושלים המשרת במחסום קלנדיה, נעצר בחשד שנטל את נשקו האישי, ירה לכל עבר ופצע קשה צעיר אחר שעמו הסתכסך בליל חג פורים. המשטרה: "בנס לא היו אבידות בנפש". מעצרו הוארך בשבוע

גבר אזוק. AP
בית המשפט השתכנע כי קיים חשד סביר לניסיון רצח/AP

המשטרה עצרה השבוע את שמשון ביינה, מאבטח אזרחי המשרת ביחידת המעברים במחסום קלנדיה, בחשד לניסיון רצח בליל חג פורים, במהלכו פצע נערה בת 15. על פי החשד, ביינה, ששהה בחופשה בביתו בירושלים, לקח את אקדחו לאחר שהסתכסך עם אחד מחבריו - והחל לירות לכל עבר במרכז העיר. האירוע תועד במצלמות אבטחה, וכתוצאה ממנו נפצע החבר באורח קשה והנערה, שעברה במקום, נפגעה ופונתה לבית החולים, אם כי לא נשקפה סכנה לחייה. בית המשפט השלום בירושלים האריך את מעצרו בשבעה ימים לאחר שהשתכנע כי קיים חשד סביר לניסיון רצח.

עם מעצרו, התברר כי החשוד ככל הנראה השתכר ורב עם חברו. במהלך הדיון בהארכת מעצרו, אמר נציג המשטרה כי מתוקף תפקידו כמאבטח, רשאי החשוד להחזיק בנשק. לדבריו, "בלילה שבין רביעי וחמישי, בעקבות ריב עם אדם אחר, הוא חזר לבית שבו שהה, נטל את נשקו, חיפש אחר האדם ברחוב וירה בו. כתוצאה מכך, הוא פצע עוברת אורח בת 15".

על פי המשטרה, החשוד לא הפסיק את הירי מיוזמתו – והאירוע נגמר רק כאשר השתלטו עליו עוברי אורח ושוטרים שהיו במקום. "המעשים החמורים בנס לא הסתיימו באבדות בנפש", נמסר.

פרקליטו של ביינה, עו"ד קובי בן שעיה, אמר במהלך הדיון: "מדובר בבחור שהוא לוחם. הוא שירת בהצטיינות וגם משרת במילואים. האירוע עצמו הוא מתגלגל, ואין מחלוקת שהוא הוכה על ידי המתלונן".

עוד בוואלה! NEWS:
מהפרישה של טראמפ ועד הבאג של גוגל: כך נראה 1 באפריל בעולם
אובמה בוועידת הגרעין: "יש סיכוי שחומרים מסוכנים יגיעו לטרוריסטים"
תיעוד מזעזע: תושב ירושלים חנק, בעט ותלה כלבה קטנה

(עדכון ראשון: 21:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully