וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"גרמניה היא שדה קרב": דאעש בוחר יעד חדש אחרי הפיגועים בבריסל

31.3.2016 / 14:03

הארגון פרסם תמונות שבו נראה נמל תעופה במדינה ולשכתה של הקנצלרית מרקל, לצד לוחמי הארגון הקוראים למוסלמים במדינה לתקוף את "האויב של אללה". המשטרה: "מתקפות כאלו יכולות לקרות"

ספק 500

ארגון "המדינה האסלאמית" (דאעש) פרסם תמונות ברשתות החברתיות הקוראות למוסלמים בגרמניה להוציא לפועל פיגועים דומים לאלו שאירעו בבריסל בשבוע שעבר. היעדים שסומנו הם לשכתה של הקנצלרית אנגלה מרקל ונמל התעופה בעיר בון – כך דיווח היום (חמישי) אתר SITE העוקב אחרי ארגוני טרור.

התמונות שפרסם הארגון, שהוצגו בהרחבה בתקשורת הגרמנית, כללו קריאות בגרמנית שהפצירו במוסלמים לתקוף את "אויביו של אללה". המשטרה הפדרלית במדינה, שעוקבת אחרי אזרחים החשודים שלחמו בשורות הארגון בסוריה ובעיראק וחזרו למדינה, אישרה כי היא מודעת לפרסום התעמולה המסיתה, אך היא לא מצדיקה נקיטת אמצעי זהירות נוספים.

"אנחנו מודעים לחומרים הללו והמומחים שלנו בוחנים אותם", מסרה דוברת מטעם המשטרה הפדרלית. "זה ברור שגרמניה היא מוקד לטרור הבינלאומי ומתקפות כאלו יכולות לקרות, אבל התעמולה הזאת לא משנה את ההערכה הביטחונית שלנו". מפקד המשטרה הפדרלית הולגר מונץ' אמר לאחר המתקפה בבריסל כי דאעש נחוש לבצע פיגועים "מרשימים" נוספים באירופה בשל המפלות שהוא סופג בעיראק ובסוריה.

לקריאה נוספת בנושא
דיווח בטורקיה: דאעש מתכנן פיגועים בבתי ספר וגני ילדים יהודיים
אחרי 400 הרוגים לדאעש: צבא אסד כבש מחדש את כל תדמור

תמונות איום של דאעש על גרמניה. טוויטר, צילום מסך
"גרמניה היא שדה קרב". לוחם דאעש וטנק בסמוך ללשכתה של מרקל/צילום מסך, טוויטר
תמונות איום של דאעש על גרמניה. טוויטר, צילום מסך
"מה שאחיכם עשו בבלגיה, גם אתם יכולים". לוחם דאעש ליד נמל התעופה בבון/צילום מסך, טוויטר

באחת מהתמונות נראה חמוש במדי קרב, כשהוא עומד בשדה המשקיף על נמל התעופה בבון עם כיתוב לצדו שבו נכתב: "מה שאחיכם עשו בבלגיה, גם אתם יכולים". בתמונה אחרת בתמונה אחרת נראתה לשכתה של מרקל כשהיא עולה בלהבות ובסמוך אליה ניצבים לוחם של דאעש וטנק. "גרמניה היא שדה קרב", נכתב בכותרת שהוצמדה לתמונה.

גרמניה הצטרפה לקואליציה האמריקנית נגד "המדינה האסלאמית" בסוריה בשנה שעברה, על אף שהגבילה את תפקידה לטיסות סיור ולמשימות תדלוק. ההחלטה התקבלה לאחר מתקפת הטרור בפריז בנובמבר, אז נהרגו 130 בני אדם.

בתמונה השלישית נראה מטוס צבאי, שתואר על ידי התקשורת הגרמנית כמטוס מדגם "טורנדו" שבו עושה שימוש חיל האוויר הגרמני, כשהוא טס באזור הררי ברקע פניהם המגואלים בדם של נשים ושל ילדים, ככל הנראה כדי לייצג את האזרחים שנהרגו בתקיפות שבוצעו ביעדים הנשלטים בידי דאעש. "האם תמשיכו להתאבל או שסוף סוף תפעלו?", נכתב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully