וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה: המתנה הכי טובה שאפשר לקנות לאימא לחג

30.3.2016 / 14:46

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה

נשיא סוריה בשאר אסד אמר היום בריאיון לסוכנות הידיעות הרוסית כי "הנזק הכלכלי והנזק לתשתיות שנגרם בעקבות המלחמה בסוריה עולה על 200 מיליארד דולרים". לדבריו, "חידוש התשתיות ייקח זמן רב, ויהיה מבוסס על תמיכתן של רוסיה, סין ואיראן".

הוועדה המקומית לתכנון ולבנייה של עיריית ירושלים אישרה היום תכנית לבניית 18 יחידות דיור למשפחות יהודיות בלב הכפר ג'בל מוכבר שבמזרח ירושלים. מאחורי התכנית עומדת עמותת אלע"ד, הפועלת להגברת הנוכחות היהודית במזרח ירושלים.

הרמטכ"ל גדי איזנקוט פרסם היום איגרת מיוחדת לחיילי צה"ל, בעקבות האירוע בחברון שבמהלכו ירה חייל במחבל פצוע. "נוסיף לתת גיבוי לכל חייל שישגה בלהט הקרב", כתב איזנקוט והוסיף: "עם זאת, לא נהסס למצות את הדין עם חיילים ומפקדים שיחרגו מאמות המידה שעל פיהן אנו פועלים".

כשהילדים עוזבים את הקן זה תמיד רגע קשה. דלתון רוס, תושב נאשוויל, החליט להקל במעט על אימו כשנסע ללמוד באוניברסיטה, ושלח לה גרסה שלו בגודל אמיתי מקרטון. כשסוזן, אימו קיבלה את החבילה, היא הראתה שיש לה חוש הומור ולקחה את הבן מקרטון לשלל אירועים. החל ממשחק טניס, וכלה בפיקניק בפארק.

תחזית מזג האוויר: מחר תחול עלייה נוספת במידות החום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully