וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש המועצה האזורית עמק לוד הותקף; שלושה חשודים נעצרו

30.3.2016 / 13:34

דוד יפרח הותקף בכפר חב"ד על רקע שאינו ברור ונפצע באורח קל. המשטרה פתחה בסריקות נרחבות באזור ואיתרה את החשודים, שאינם מוכרים ליפרח. "נחצו פה קווים, הם התפרצו לוועדה והכו אנשי ציבור"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"הפכו עליי את המשרד". יפרח/מערכת וואלה!, צילום מסך

שלושה בני אדם נעצרו היום (רביעי) בכפר חב"ד בחשד שתקפו את ראש המועצה האזורית עמק לוד, דוד יפרח. יפרח נפגע קל ולא נזקק לטיפול רפואי. במשטרה פתחו בחקירה וערכו סריקות נרחבות, ובסיומן אותרו שלושת החשודים. מהמשטרה נמסר כי החקירה נמשכת והרקע לאירוע נבדק.

בשיחה עם וואלה! NEWS טען יפרח כי החשודים שנעצרו, בני משפחה ממשמר השבעה המואשמים לדבריו בבנייה בלתי-חוקית, אינם מוכרים לו. על פי יפרח, הוא נתקל בהם כשעבר דרך הוועדה לתכנון ובנייה במועצה. "ירדתי למטה היום בסביבות השעה 10:00 והייתי אמור לצאת לסיורים בישיבות. תוך כדי יציאה נתקלתי בגוורדיה של גברים, הבנתי שמשהו אינו כשורה ושאלתי את מנהל הוועדה אם הוא מכיר אותם".

עוד סיפר יפרח כי בשלב זה החלו החשודים "להשתולל ולהפוך דברים". לדבריו, הם נכנסו לאגף הפיקוח ו"הפכו עליי את המשרד". לאחר מכן פנו ליפרח עצמו והכו אותו בעינו, בראשו ובצווארו. "נחצו פה קווים, שאזרחים פורעי חוק מתפרצים לוועדה ומכים אנשי ציבור", אמר.

עוד בוואלה! NEWS:
אחרי שנחקר שעות בחשד לעבירות מין: משה איבגי נשלח למעצר בית
חשד: קבוצה דתית חטפה מאושפז מבית חולים - והפכה אותו ל"באבא"
"שיחה אחת מחקה חיים": תביעה נגד קיבוץ שפיטר אחים לאחר 43 שנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully