וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבוכה לטראמפ: מנהל הקמפיין שלו מואשם בתקיפת עיתונאית

29.3.2016 / 21:47

קורי לבנדובסקי מואשם שאחז בכוח בזרועה של מישל פילדס, כתבת רשת חדשות שמרנית בפלורידה. בסרטון שפרסמה המשטרה הוא נראה מושך אותה לאחור בעת שהיא מנסה לראיין את המועמד הרפובליקני המוביל. טראמפ: "סיפור בדוי"

צילום: רויטרס, עריכה: גדי וינסטוק

קורי לבנדובסקי, מנהל הקמפיין של דונלד טראמפ במרוץ לראשות המפלגה הרפובליקנית, הואשם אתמול (שלישי) בשימוש בכוח, לאחר שעיתונאית בשם מישל פילדס טענה שאחז בידה בחוזקה באירוע בחירות. לפי משטרת העיר יופיטר שבפלורידה, לבנדובסקי, בן 42, אחז בידה של פילדס באופן מכוון, וגרם לפציעתה. פילדס עבדה עבור רשת חדשות שמרנית בשם "ברייטברט", וניסתה לראיין את טראמפ באירוע ב-8 במרץ.

המשטרה פרסמה סרטון המציג את האירוע, שבו נראית פילדס צועדת לצד טראמפ, כשלבנדובסקי אוחז בזרועה ומושך אותה לאחור, כשהיא מנסה לראיין את המועמד. עם זאת, בהצהרה מטעם הנהלת הקמפיין של טראמפ, נמסר: "מר לבנדובסקי חף מפשע לחלוטין. הוא יטען לחפותו בית המשפט, והוא לגמרי בטוח שיזוכה".

לבנדובסקי הואשם בעבירה המוגדרת בפלורידה כנגיעה מכוונת, או הכאת אדם בניגוד לרצונו. העונש המרבי על עבירה זו עומד על שנת מאסר אחת או קנס של אלף דולר.

עוד בוואלה! NEWS:
"אסון עולמי, סכנה ממשית": מדוע אירופה פוחדת מדונלד טראמפ?
"ראיות לכאן ולכאן": מעצר החייל שירה במחבל הפצוע הוארך ביומיים
"פוליטיקאי בכיר מעורב לכאורה בפרשת שחיתות חדשה"

מנהל קמפיין הבחירות של טראמפ נעצר בחשד שתפס בחוזקה עיתונאית. צילום מסך
הסרטון שפרסמה המשטרה מהתקרית/צילום מסך

לפי המשטרה, תאריך המשפט נקבע ל-4 במאי, זאת לאחר שלבנדובסקי הסגיר את עצמו לידי המשטרה, קיבל צו התייצבות לבית משפט, ושוחרר לביתו ללא מעצר. אחד מעורכי דינו, סקוט ריצ'רדסון, סירב לציין אם לבנדובסקי מתעתד לפרוש מתפקידו כמנהל מסע הבחירות של טראמפ.

לבנדובסקי טען בעבר בטוויטר שהוא מעולם לא נגע בפילדס, שאותה הוא כינה "הוזה", והכחיש כי אי פעם פגש אותה. טראמפ אמר בזמנו כי נאמר לו ששום דבר לא קרה באירוע, וכי התקרית הייתה "להערכתי – בדויה". פילדס התפטרה מתפקידה ברשת התקשורת בה עבדה פחות משבוע אחרי התקרית, כשהיא סיפרה שמקום עבודתה סירב לתמוך בטענותיה.

עוד בוואלה!

לשלם זול על חבילת הסלולר! עכשיו גם אתם יכולים

לכתבה המלאה
טראמפ באיפא"ק: "הסכם שלום שייכפה על ישראל יהיה אסון". רויטרס
יצא להגנת יועצו. טראמפ/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully