וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

20 אלף איש כבר חתמו: "לאפשר נשיאת נשק בוועידה הרפובליקנית"

בפנייה למתמודדים על ראשות המפלגה, דרשו החותמים לשנות את המדיניות האוסרת על נשיאת נשק במתחם המארח את הוועידה בקליבלנד – אף שהדבר חוקי באוהיו. "נבטיח את שלום הצירים שלכם", נטען תוך הצבעה על "אופיה האלים" של העיר והחשש מ"טבח המוני" במשתתפים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"לפנות לנשיא הוועידה". העצומה הקוראת לאפשר נשיאת נשק/מערכת וואלה!, צילום מסך

אף שהוועידה הלאומית הרפובליקנית נערכת רק בעוד שלושה חודשים, עצומה שעלתה לרשת בדרישה לאפשר נשיאת נשק במתחם שבה תיערך בקליבלנד שבאוהיו צברה הערב (שבת) כבר יותר מ-22 אלף חתימות. בעצומה, המסבירה את הדרישה בצורך "להגן על שלום הנוכחים בוועידה", נטען: "למרות שאוהיו היא מדינה שמאפשרת לשאת נשק בחופשיות, במתחם המארח את הוועידה בקליבלנד נשיאת נשק אסורה בתכלית".

בפנייה למתמודדים הרפובליקנים דונלד טראמפ, טד קרוז וג'ון קייסיק, המכהן גם כמושל אוהיו, ביקש מחבר העצומה המכונה NA לפעול מול מארגני הוועידה לשינוי המדיניות. זאת, על מנת "להבטיח את שלום תומכיכם, הצירים שלכם וכל המשתתפים בוועידה". צורך זה נתמך, על פי מחבר העצומה, בהיותה של קליבלנד "עיר אלימה" ובאיום שמהווה הטרור לביטחון כל אחד מהמתמודדים. "כולנו מכירים יותר מדי מקרוב את הטבח ההמוני שעשוי להתרחש כשנשללת מאזרחים הזכות שהעניק להם אלוהים לשאת רובים או כלי נשק בציבור", לשון העצומה.

עוד בוואלה! NEWS:
הדמוקרטים בוחרים בשלוש מדינות: סנדרס ימשיך להצליח במערב?
זונות, מלונות ומתנות: השערורייה שמסעירה את הצי האמריקני
קרב הבוץ הרפובליקני מתחמם: "טד קרוז ניהל רומן עם חמש נשים"

ג'ון קייסיק בנאום ניצחון באוהיו, 16 מרץ 2016. רויטרס
התבקש לפעול לשינוי המדיניות כמושל אוהיו. המתמודד הרפובליקני ג'ון קייסיק/רויטרס

המחבר לא הסתפק בכך וטען כי שינוי המדיניות נתמך בתיקון השני לחוקה האמריקנית, ויתקן את "העיוות" שנוצר בהפיכת המתחם לחופשי מנשיאת נשקים. לדבריו, ברצונו לפנות לנשיא הוועידה ולבקש ממנו לשנות את המדיניות, ואף לבחור במקום חלופי לאירוח הוועידה, אם בעלי המקום לא יסכימו להכנסת כלי הנשק. מיו"ר הוועידה והדובר שלה לא נמסרה תגובה לטענות.

בינתיים, החששות לשלום משתתפי הוועידה המתוכננת עלו מסיבות אחרות - הפגנות נגד המועמד המוביל דונלד טראמפ. לאחרונה דווח כי קליבלנד מתכוונת לנצל מענק בסך 50 מיליון דולר על מנת לתגבר את האבטחה לקראת האירוע ולרכוש 2,000 ערכות של אמצעים לדיכוי הפגנות, ובהם חליפות מגן ואלות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully