וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרב הבוץ הרפובליקני מתחמם: "טד קרוז ניהל רומן עם חמש נשים"

בצל חילופי המהלומות עם טראמפ, הצהובון "נשיונל אינקווייר" חשף פרטים בנוגע לנשים שעמן ניהל לכאורה קרוז רומן. פרטים רבים לא מאומתים הופצו ברשתות החברתיות, כולל טענות ל"דמי השתקה" ששילם לאחת מהנשים

צילום: רויטרס, עריכה: שניר דבוש

אמריקנים רבים מתקשים להיזכר בקמפיין בחירות מלוכלך כל כך: לרשימת הרגעים השערורייתיים במרוץ לראשות המפלגה הרפובליקנית נוספו בימים האחרונים שורת מהלומות שהנחיתו זה על זה שני המועמדים המובילים, דונלד טראמפ וטד קרוז, בהתייחסות לרעיותיהם של השניים. הבוקר (שישי) הגיע הריב המתוקשר לשפל חדש, כשבגיליון החדש של הצהובון האמריקני "נשיונל אינקווייר" פורסם כי קרוז ניהל רומן עם חמש נשים שונות.

בין אותם נשים, נמצאות גם בכירות במטות הבחירות של יריבו של קרוז, טראמפ, ושל יריבתו לשעבר קרלי פיורינה, שפרשה מהמרוץ – לא לפני שקיבלה תרומה של חצי מיליון דולרים לקמפיין הבחירות מארגון המזוהה עם קרוז, במה שכעת נטען כי היה "דמי שתיקה". זאת, לצד עיתונאית מוכרת ועורכת דין בכירה. "בלשים פרטיים בוחנים לפחות חמישה רומנים שקרוז ניהל לכאורה", מסר גורם בוושינגטון לעיתון. "הפרטים שהודלפו הם ניסיון להרוס את מה שנותר מהקמפיין שלו לבית הלבן". טרם התקבלה התייחסות ממטה הבחירות של קרוז או מגורמים אחרים.

עוד בוואלה! NEWS:
"גבר אמיתי לא תוקף נשים": סערת תמונת העירום של רעייתו של טראמפ
אחרי שגבר על טראמפ ביוטה: קרוז זוכה בתמיכתו של ג'ב בוש
קלינטון וטראמפ ניצחו באריזונה - אך קרוז וסנדרס לא מוותרים

טד קרוז ורעייתו היידי באירוע בחירות במדיסון, ויסקונסין, 24 במרץ 2016. רויטרס
טרם הגיב. קרוז ורעייתו היידי באירוע בחירות בוויסקונסין, אתמול/רויטרס

שמותיהן של הנשים לא נחשפו ותמונותיהן פורסמו מטושטשות, אולם המשתמשים ברשתות החברתיות מיהרו להפיץ מידע לא מאומת בנוגע לזהותן. התגית "CruzSexScandal" – "שערוריית המין של קרוז" – זכתה תוך שעות ספורות לאלפי פרסומים בטוויטר, רבים מהם של משתמשים המזדהים כתומכי טראמפ, שיוצאים נגד קרוז.

כשנקודת ההכרעה של המרוץ הרפובליקני מתקרבת במהירות, המתח בין טראמפ לקרוז רק ממשיך לעלות, וההתבטאויות של הימים האחרונים הן רק דוגמה לכך. אתמול פרסם ארגון המתנגד לטראמפ מודעה שכללה תמונה של רעייתו של המיליארדר, מלניה, משנת 2000, כשהיא שוכבת עירומה. בתגובה, איל הנדל"ן איים "לחשוף סוד" על היידי, אשתו של הסנאטור מטקסס, שהכחיש כל קשר למודעה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
כתבת ה"נשיונל אינקוויירר" על הרומנים שניהל טד קרוז, 25 במרץ 2016. מתוך טוויטר, צילום מסך
"קרוז בצרות צרורות". הכתבה שפורסמה ב"נשיונל אינקווייר", היום/צילום מסך, מתוך טוויטר

"דונלד, גברים אמיתיים לא תוקפים נשים. אשתך היא נפלאה והיידי היא האהבה של חיי", כתב אתמול קרוז בחשבון הטוויטר שלו בעקבות תמונה שהפיצו תומכיו של טראמפ, שהעלה אותה גם לחשבונו שלו. בתמונה המחולקת לשניים נראית היידי קרוז זועמת וחושפת שיניים, כשמנגד נמצאת תמונה נוצצת של רעייתו של טראמפ. בהמשך, בשיחה עם כתבים בדיין, וושינגטון, קרוז נראה נסער במיוחד, וקרא: "דונלד, אתה פחדן בכיין. לעזאזל, עזוב את היידי בשקט".

אחד המשתמשים בטוויטר טען בתגובה לכך, ובהתייחסות לחשיפת הרומנים לכאורה של קרוז: "אם טראמפ באמת 'יעזוב את היידי בשקט', זה יהיה למעשה שניהם". משתמש נוסף כתב: "קרוז בצרות צרורות". משתמש שלישי הציע כי המרוויח הגדול הוא המועמד הרפובליקני הנותר, ג'ון קייסיק, שלא לכלך את ידיו בריב המתוקשר – אך גם זכה לשיעור זעום מקולות הבוחרים עד כה – הוא המרוויח הגדול מ"שערוריית המין של קרוז".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully