וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"גבר אמיתי לא תוקף נשים": סערת תמונת העירום של רעייתו של טראמפ

25.3.2016 / 0:16

ארגון התומך בטד קרוז הפיץ תמונה של רעייתו הדוגמנית של המועמד המוביל לראשות המפלגה הרפובליקנית, שהגיב לכך בזעם. הוא איים "לחשוף סוד" על רעייתו של הסנאטור, שניסה להרגיע: "אשתך היא נפלאה והיידי היא האהבה של חיי"

צילום: רויטרס, עריכה: שניר דבוש

המרוץ לראשות המפלגה הרפובליקנית ידע כבר לא מעט רגעים מביכים ושערורייתיים בחודשים האחרונים, אולם בימים האחרונים הוא הגיע לשפל חדש, עם החלפת עלבונות בין שני המועמדים המובילים טד קרוז ודונלד טראמפ כלפי נשותיהם.

ארגון המתנגד לטראמפ פרסם מודעה שכללה תמונה של רעייתו של המיליארדר, מלניה, משנת 2000, כשהיא שוכבת עירומה. בתגובה, איל הנדל"ן איים "לחשוף סוד" על היידי, אשתו של הסנאטור מטקסס, שהכחיש כל קשר למודעה.

עוד בוואלה! NEWS:
אחרי שגבר על טראמפ ביוטה: קרוז זוכה בתמיכתו של ג'ב בוש
קלינטון וטראמפ ניצחו באריזונה - אך קרוז וסנדרס לא מוותרים
טראמפ בנאום באיפא"ק: "הסכם שלום שייכפה על ישראל יהיה אסון"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
התמונה שעוררה סערה. מלניה טראמפ/מערכת וואלה!, צילום מסך

"דונלד, גברים אמיתיים לא תוקפים נשים. אשתך היא נפלאה והיידי היא האהבה של חיי", כתב אתמול קרוז בחשבון הטוויטר שלו בעקבות תמונה שהפיצו תומכיו של טראמפ, שהעלה אותה גם לחשבונו שלו. בתמונה המחולקת לשניים נראית היידי קרוז זועמת וחושפת שיניים, כשמנגד נמצאת תמונה נוצצת של רעייתו של טראמפ.

בהמשך, בשיחה עם כתבים בדיין, וושינגטון, קרוז נראה נסער במיוחד, וקרא: "דונלד, אתה פחדן בכיין. לעזאזל, עזוב את היידי בשקט". בנוגע למרוץ הרפובליקני, קרוז הוסיף: "אני הולך להביס אותו. דונלד טראמפ לא יהיה המועמד הרפובליקני לנשיאות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
קרוז נגד טראמפ: "אתה פחדן בכיין, עזוב את אשתי היידי במנוחה". רויטרס
"עזוב את היידי במנוחה". טד קרוז, הלילה/רויטרס

מלחמת המילים בין השניים מגיעה לאחר הפריימריז שאירעו ביום שלישי, אז ניצח קרוז בטקסס וטראמפ באריזונה. עבורו של המועמד המוביל לראשות המפלגה, לתקוף את רעייתו של אחד מיריביו עלולה לפגוע בו. לפי סקר שנערך לאחרונה, למחצית מהנשים בארצות הברית יש דעה "מאוד לא חיובית, כלפי המיליארדר. קרוז, לעומתו, נתפס כשלישי "רק" בעיניי 24% מ-5,000 הנשים שנשאלו.

(עדכון ראשון: 21:02)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully