וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: ניסה למתוח את חברתו - ושילם על זה ביוקר

24.3.2016 / 9:18

סרטוני מתיחות בלתי צפויים הן הפייבוריט שלנו וגם זה החדש, בו גבר מנסה למתוח את חברתו ולעורר בה קנאה עזה, מסתיים בתגובה לא צפויה שעוררה הרבה זעם ברשת. תראו

ספק 500

בראד הומס נוהג למתוח את חברתו הקנאית ג'ני דייויס, רק שבמתיחה האחרונה שלו הוא חטף על זה בראש, תרתי משמע. בראד הניח מצלמה נסתרת מול המיטה וסיפר לחברתו שהוא הולך לאיזו בחורה כדי לעזור לה לתקן את מיטתה. הוא תיאר לעצמו שהיא תתנגד להצעה המאוד מזמינה הזאת, אבל לא ציפה שהיא תגיב באלימות.

הקטע נפתח כשבראד הומס שוכב חצי עירום במיטתו ומספר לג'ני על כוונתו לעזור לאותה בחורה מסתורית. ג'ני מגיבה בהתאם: "אתה לא הולך לבית של מישהי אחרת, זה לא יקרה. לא כתוב לי טיפשה על המצח". כשהוא ממשיך להתעקש ומנסה לקום מהמיטה, היא קופצת עליו, תופסת לו את הראש ומכה בו. כשזה הופך להיות אלים מדי, בראד מספר לה שזו מתיחה אבל זה רק מעצבן אותה יותר, אז היא ממשיכה להרביץ לו ומאיימת: "אל תצחק איתי על דברים כאלה".

ניסה למתוח את חברה שלו – ושילם על כך ביוקר. פייסבוק, צילום מסך
אל תעבדו עליה, לא כדאי לכם/צילום מסך, פייסבוק

הסרטון זכה ליותר מ-242 אלף צפיות בעמוד הפייסבוק של בראד. בזמן שרבים השתעשעו מהמתיחה, היו כמה שממש לא התלהבו ממה שראו, "מישהו פה חוץ ממני הרגיש לא בנוח לצפות בזה? שמישהו בבקשה יגיד לי מה מצחיק בזה", כתב משתמש אחד ואחר הוסיף: "רק אומר שאם זה היה ההפך והגבר היה תופס ככה את חברה שלו וסוטר לה, אני בטוח שכמה מכם היו חושבים אחרת".

עוד באותו נושא

האם הבחור שמותח באכזריות את חברתו הדוגמנית עבר את הגבול?

לכתבה המלאה

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully