וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם הבחור שמותח באכזריות את חברתו הדוגמנית עבר את הגבול?

20.3.2016 / 0:40

הזוג שאמי ושרה רלי-יאנג נוהגים למתוח אחד את השני במתיחות כואבות ואכזריות במיוחד, אולם הפעם גם אלו שעד היום לקחו את זה בהומור ממש לא אהבו לראות איך הוא סיכן את חייה של אהובתו

ShammiTV

לפני שנזכיר לכם מאיפה השמות שאמי ושרה רלי-יאנג מוכרים לכם, נספר לכם על המתיחה האחרונה שאירגן שאמי לחברתו הדוגמנית, שהפעם כמעט הסתיימה באסון. במתיחה המסוכנת שתועדה בכמה מצלמות, שאמי קשר לרכב שלו בחבל את הספה בגינה - ובזמן ששרה נרדמה עליה - הוא החל לנסוע וגרר את הספה ואותה אל הכביש. הנסיעה המסוכנת במורד הרחוב הסתיימה כשהספה נתקעה בשפת המדרכה והעיפה ממנה את שרה. אל תנסו את זה בעצמכם, זה ממש לא רעיון טוב.

סרטון המתיחות המלא - שבסופו המתיחה המסוכנת מכל:

How To Impress Your Girlfriend! pt.2

Posted by Shammi on Sunday, 21 February 2016

הזוג שאמי ושרה רלי-יאנג עוררו הרבה זעם ברשת לאחרונה כשתיעוד של כמה מתיחות אלימות במיוחד שביצע שאמי על חברתו פורסם ביוטיוב ובעמוד הפייסבוק של רלי-יאנג והותיר את הצופים בהלם. שאמי, קומיקאי אוסטרלי וכוכב רשת ידוע לשמצה, נוהג למתוח את זוגתו הדוגמנית בדרכים לא קונבנציונאליות, מאוד יצירתיות וחשוב מכל - כואבות במיוחד. באחד הסרטונים שפירסם, הוא נראה מעיף לה ביצה על הראש, מפיל אותה על הרצפה, דוחף אותה למים ומתעלל בה ללא רחמים בכל דרך שרק אפשר. הגולשים לא קיבלו את זה בהומור, "הלכת רחוק מדי. הביצה ששברת לה על הראש הייתה בסדר, אבל לדחוף אותה? היא הייתה יכולה להיפגע בצורה רצינית. אתה אמור לגונן על בת הזוג שלך", כתב גולש בתגובה לסרטון.

עוד באותו נושא

טעם רע או בדיחה? מתח את חברתו הדוגמנית ועורר מהומה

לכתבה המלאה
גבר מותח את חברתו הדוגמנית. דיילי מייל, צילום מסך
המתיחות הקיצוניות של הזוג מעוררות סערה ברשת/צילום מסך, דיילי מייל

באופן מפתיע, זוגתו שרה לקחה את הדברים בהומור, הרגיעה את הצופים והבטיחה ש"גם תורו יגיע והנקמה תהיה כואבת". לא עבר זמן רב עד ששרה פרסמה בעמוד הפייסבוק שלה סרטון המציג מתיחות לא פחות אכזריות שהיא ביצעה עליו, כשבמחרידה ביותר - זאת שבאמת חצתה כל קו אדום (ואולי כדאי שתקפצו לפסקה הבאה אם אתם מעדיפים לוותר על רפלקס ההקאה שמגיע עם זה) - שרה מורחת לשאמי על הסנדוויץ צואה של כלב במקום שוקולד למריחה. הזהרנו אתכם שזה רק נהיה גרוע יותר.

סרטון הנקמה של שרה רלי-יאנג:

How to Impress your boyfriend! pt.2 Shammi

Posted by Sarah Reay-Young on Saturday, 16 January 2016

אם חשבתם שזה היה רגע השיא במיצג ההתאכזרות האינסופי הזה (ופליז, שמישהו יעצור אותם כבר), אז טעיתם. שאמי בחר להחזיר לה במתיחת "הספה הקשורה לרכב נוסע" - כשהפעם כל הגבולות נפרצו. המתיחה פורסמה ביום ראשון שעבר בעמוד הפייסבוק של שרה, שמשום מה, גם הפעם קיבלה את הדברים בהומור. דווקא שאמי היה זה שנבהל מהאכזריות של עצמו, וכשראה את חברתו עפה באוויר, הוא יצא מהר מהרכב ורץ לבדוק לשלומה. כשראה שהיא בסדר, הוא פרץ בצחוק והזהיר אותה שלהבא "לא כדאי לה לישון במהלך היום". כה מתחשב מצידו.

הסרטון הטרגי הזה הסתיים בצילום של שוטר שפנה אל הזוג וסיפר להם על שכן שהתלונן, כי חשב ששרה נמצאת במצוקה. אם חשבתם שהשניים האלה יבינו סוף סוף עד כמה המתיחות שלהם לא באמת מצחיקות אף אחד, גם הפעם אתם טועים ובגדול. לצד הסרטון, כתבה שרה בעמוד הפייסבוק שלה: "חכה חכה, אתה עוד תשלם על זה". פליז, תחסכו את זה מאיתנו.

מותח את חברתו. צילום מסך
אנחנו לא רוצים לחשוב בכלל מה תהיה המתיחה הבאה שלהם/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully