וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה | צפו: האם מרשמלו יצליח לעצור כדור אקדח?

22.3.2016 / 10:12

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה

שני פיצוצים אירעו הבוקר בנמל התעופה בבריסל, בירת בלגיה. על פי דיווחים ראשוניים, הפיצוצים אירעו באולם ההמראות של נמל התעופה וכמה בני אדם נפצעו. הגורם לפיצוצים טרם התברר. על פי הדיווח ברשת BBC, נמל התעופה פונה.

המועמד לייצוג המפלגה הרפובליקנית בבחירות לנשיאות ארצות הברית, דונלד טראמפ, נאם הלילה בוועידת השדולה הפרו-ישראלית איפא"ק והדגיש כי יפעל לקיום מו"מ בין ישראל לפלסטינים, אך לא יתמוך באף גורם שינסה לכפות הסכם "הסכם שנכפה על ידי האו"ם יהיה אסון מוחלט", אמר טראמפ.

תלמידי בתי הספר והגנים יציינו היום את חג פורים בשלל תחפושות. לשמחתם, מזג האוויר היום צפוי להיות נאה ותחול עלייה במידות החום.

אם כבר מדברים על פורים: משלוחי מנות רבים יכללו השנה גם מרשמלו, אבל האם הממתק יכול גם להגן עלינו מפני ירי? בניסוי משונה במיוחד מדגימה קריסטין ג'ו וייס, בעלת ערוץ יוטיוב שעוסק בכלי נשק, כיצד ניתן להכין אפוד מגן ממרשמלו. האם הוא באמת מגן? לא ממש. מתוך ארבעה כלי נשק שנוסו עליו, הצליח האפוד לעצור רק את כדוריו של אחד.

תחזית מזג האוויר: היום יהיה נאה ותחול עלייה במידות החום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully