וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וונדרוומן, אלזה - ושי חי: אלו התחפושות הפופולריות בפורים השנה

22.3.2016 / 7:30

התלמידים בגנים ובבתי הספר ייצאו היום מבתיהם עם שלל תחפושות, ולשמחתם מזג האוויר יתאים את עצמו לרוח החג - תחול התחממות שתישבר רק בשישי. בעל חנות תחפושות לאולפן וואלה! NEWS: "בני נוער אוהבים את המפלצות והזומבים, הבנות אוהבות גיבורות על"

צילום: מאצ'י הוף עריכה: ניר חן

חג פורים ייחגג היום (שלישי) בבתי הספר ובגנים ברחבי הארץ, וההכנות אליו היו קדחתניות במיוחד. "מלחמה בחנות, חוטפים את התחפושות כמו מטורפים", סיפר שלמה אהרונסון, בעל החנות "זמיר טריקים" רמת גן. "אנשים אפילו עומדים בתור מחוץ לחנות עם מספרים. הלוואי ויהיה מזג אוויר נוח בפורים, יבש, והילדים יהיו שמחים ועליזים וייהנו מהתחפושות שקנו".

משאלתו של אהרונסון צפויה להתגשם: היום (שלישי) תחל התחממות קלה ומחר יהיה חם ויבש מהממוצע, מה שיאפשר הנאה מקסימלית מהחג ומהתחפושות. לפי המתרחש ב"זמיר טריקים", התחפושות המבוקשות ביותר השנה בקרב הבנים הן של דמויות מ"מלחמת הכוכבים" וגיבורי העל כמו ספיידרמן, סופרמן ובאטמן. לעומתם, סיפר אהרונסון, "בני נוער אוהבים את המפלצות והזומבים". גם הבנות חובבות גיבורות על – לדברי אהרונסון, "גל גדות כ"וונדרוומן" מאוד פופולארית, וגם אלזה מ'לשבור את הקרח'". יש גם תחפושות מתוחכמות: "כזו שנראה כאילו שזאת סבתא שסוחבת מישהו על הגב, או סוס עם רוכב בלי ראש. זה תלת ממדי ומפחיד".

בגזרה המקומית, אהרונסון הודה כי לצערו אין תחפושות של פוליטיקאים השנה בחנות. "הם מתחלפים בקצב מסחרר והופכים מהר מאוד ללא רלוונטיים", אמר, ובדבריו שמץ של ביקורת. מי שרבים מתעקשים להתחפש אליו למרות שלא נמכרת תחפושת שלו הוא מודח "האח הגדול" שי חי: "אין עדיין תחפושת שלו, אבל מנסים לחקות אותו עם אביזרים כמו פאות", סיפר אהרונסון.

עוד בוואלה! NEWS:
מנכ"ל משרד החוץ באיסטנבול: "מודה לשלטונות הטורקיים על הסיוע"
אוסטרליה: תלמידת תיכון בת 16 חשודה בגיוס כספים עבור דאעש
החייל שחיכה 5 שנים לראות את הוריו, וגילה על עלייתם מתימן – בארה"ב

פורים 2016, פתח תקווה. ראובן קסטרו
מזג האוויר יתחמם ויאפשר הנאה מירבית מהחג והתחפושות/ראובן קסטרו

מזג האוויר היום יהיה מעונן חלקית וייעשה נאה, עם עלייה קלה בטמפרטורות. מחר יהיה מעונן חלקית עד מעונן, עם עננות בגובה רב. עם זאת, הטמפרטורות יעלו במידה ניכרת והלחות תרד, ומזג האוויר ייעשה חם ויבש מהממוצע ברוב אזורי הארץ. יום חמישי יהיה חם ויבש עד שרבי ברוב אזורי הארץ, אך במקביל, הרוחות יתחזקו וייתכן אובך. רק ביום שישי יחלו הטמפרטורות לרדת, ומזג האוויר יהיה מעונן חלקית.

הטמפרטורות החזויות להיום והלילה: בתל אביב 19 מעלות ביום עד 15 מעלות בלילה, בירושלים 14 עד 8, בחיפה 17 עד 12, בגולן 19 עד 8, בצפת 15 עד 6, בטבריה 25 עד 13, בים המלח 26 עד 19, בבאר שבע 21 עד 10, במצפה רמון 17 עד 7 ובאילת 26 עד 14.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully