וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה: כך הצליחו תושבי אורגון להבריח את כלבי הים מהנמל

21.3.2016 / 13:41

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה

המחבל המתאבד שביצע את הפיגוע באיסטנבול עקב אחר קבוצת הישראלים והתפוצץ כשהגיעו לרחוב – כך דווח היום בטורקיה. עוד דווח היום כי המשטרה מחפשת אחר שלושה פעילי דאעש נוספים החשודים בתכנון פיגועים נוספים במדינה.

יוסף כהן, נהג מונית בן 48 מירושלים הורשע הבוקר בחטיפה ועבירות מין. זאת לאחר שבדצמבר 2014 חטף ילדה בת שבע, נסע עמה ליער סמוך לבית שמש וביצע בה מעשים מגונים.

ועדת העבודה של הכנסת אישרה היום לקריאה ראשונה את הצעת החוק, לפיה שני בני הזוג יוכלו לחלוק ביניהם את הזכות ל"שעת הנקה" – אפשרות להיעדר לשעה ממקום העבודה למשך ארבעה חודשים מתום הלידה. עוד הוחלט כי המונח "חופשת לידה" ישונה ל"תקופת לידה והורות".

תושבים באסטוריה שבאורגון חיפשו דרכים להתמודד עם כלבי הים הרבים שמציפים את המזח בנמל. הם ניסוי להבריח אותם באמצעות סרטים צבעוניים, כדורי ים ואפילו לוויתן מתנפח, אבל ללא הועיל. כעת אולי נמצא פתרון – בובות מתנפחות צבעוניות. אפקט ההפתעה והצבעוניות של הבובות אמורות להבריח את כלבי הים, שמפריעים לדייגים המקומיים ולתנועת הספינות.

תחזית מזג האוויר: היום יהיה מעונן חלקית. מחר - נאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully