וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חזן מאיים על יעלון: "אם יישפך עוד דם בגדה, הוא יהיה על ידיך"

בסרטון שהעלה חבר הכנסת מהליכוד לעמוד הפייסבוק שלו, הוא מזהיר כי אם לא ישתנו נהלי הנסיעה בתחבורה הציבורית ביהודה ושומרון ויהיו עוד פיגועים נגד ישראלים, הדבר יהיה באשמת שר הביטחון. "ארץ ישראל לעם ישראל ולא לישמעאל"

צילום: מתוך עמוד הפייסבוק הרשמי של אורן חזן, עריכה: יאיר דניאל

ח"כ אורן חזן (הליכוד) ממשיך במתקפה שלו נגד שר הביטחון, משה יעלון: בסרטון חדש שהעלה לעמוד הפייסבוק שלו איים חבר הכנסת הסורר כי "אם חלילה יישפך עוד דם בעקבות החיכוך המסוכן הזה בתחבורה הציבורית ובטרמפיאדות ביהודה ושומרון - הדם הזה על הידיים שלך".

אתמול הוביל ח"כ חזן צעדת מתנחלים באזור אריאל במחאה נגד הטרור והיעדר הביטחון בתחבורה הציבורית בגדה, לטענתם. "על אף מזג האוויר הסגרירי החלטנו לצאת לצעידה קלה. לא ירתיעו אותנו לא טיפות של גשם ובטח לא חבורה של פלסטינים שחושבים שהם יכולים לקחת בעלות על הארץ הזאת. כבר קרוב לשנתיים שאנחנו צועקים וזועקים על מצב הביטחון וחוסר תחושת הביטחון בתחבורה הציבורית", אמר חזן.

ח"כ אורן חזן, ירושלים. 15 במרץ 2016. ניב אהרונסון
לא הפעם הראשונה שתוקף את יעלון. חזן/ניב אהרונסון

בהמשך, פנה אל יעלון ישירות: "שר הביטחון יעלון, אני אומר לך בצורה שאינה משתמעת לשתי פנים: אם חלילה יישפך עוד דם בעקבות החיכוך המסוכן הזה בתחבורה הציבורית ובטרמפיאדות ביהודה ושומרון - הדם הזה על הידיים שלך. אנחנו נמשיך ללכת בבטחה מסיבה אחת שכמו שאמרנו תמיד: ארץ ישראל לעם ישראל ולא לישמעאל, אנחנו כאן כדי להישאר וגם הצעדה הזאת מוכיחה את זה".

זהו אינו העימות הראשון בין הח"כ הצבעוני לבין שר הביטחון. לפני כמה חודשים, לאחר שיעלון הורה על פינוי שני מבנים הסמוכים למערת המכפלה בחברון, תקף אותו בחריפות חזן ואף איים שבתגובה לא יצביע עם הקואליציה בהצבעות במליאה.

כמה חודשים לפני כן ביקר חזן את הוראתו של יעלון לבטל את ההפרדה בקווי האוטובוס ביהודה ושומרון. הוא אף פנה בנושא ליו"ר סיעת הליכוד בכנסת בדרישה כי הסיעה תדון בהוראתו של שר הביטחון. מקורביו איימו אז כי "מההיכרות איתו - אם דרישתו לא תתקבל יהיה שמח".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
כנס הביטחון הבינלאומי, מינכן, גרמניה. 14 בפברואר 2016. אריאל חרמוני, משרד הביטחון
"אם יישפך עוד דם בעקבות החיכוך המסוכן - הוא על ידי יעלון", אמר חזן/משרד הביטחון, אריאל חרמוני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully