וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורע לב: כלב חיכה לצד הכביש בסיביר לבעליו שמת בתאונת דרכים

25.3.2016 / 0:00

התושבים קוראים לו "האצ'יקו הסיבירי" ומנסים למצוא לו בית חם, אולם הכלב הנאמן לא מוכן לזוז מהמקום בו נהרג בעליו האהוב. גם השלג והטמפרטורות הנמוכות בסיביר לא מרתיעות אותו

ספק 500

בסרטון: החיילת חזרה הביתה והכלבה לא עמדה מרוב התרגשות

הכלב זכה לכינוי "ידידו הטוב של האדם" בזכות נאמנותו המוחלטת לבעליו האהוב. אולם כלב אחד מסיביר, רוסיה, התעלה על כולם כאשר במשך יותר משנה הוא ממתין לצד הכביש בו מת בעליו מתאונת דרכים. הכלב היה ברכב בעת התאונה, שהתרחשה בסתיו 2014, ומאז לא זז ממקום האירוע.

הכלב הנאמן ממשיך לחכות גם בשלג כבד ובטמפרטורות שצונחות מתחת לאפס מעלות, ומתחמק מכל ניסיון של אנשים לאמץ אותו. המקומיים קוראים לו "האצ'יקו הסיבירי", על שם הכלב היפני שחיכה לבעליו מדי יום בתחנת הרכבת בה עזב אותו, במשך יותר מעשר שנים.

כלב מחכה לבעליו. CEN, אתר רשמי
"האצ'יקו הסיבירי"./אתר רשמי, CEN

לאחר ניסיונות כושלים לתפוס אותו, המקומיים החלו לתת לכלב הבודד מזון ואף הקימו לו מלונה שעמדה בצד הדרך. לרוע המזל משאית התנגשה במלונה אך הכלב לא נפגע ובמהרה הוכנה לו מלונה חדשה.

אנסטסיה סלינה, פעילה למען זכויות בעלי חיים, סיפרה: "לא הצלחנו להתקרב אליו ונראה שהוא מעוניין רק במגע של בעליו הקודמים. הוא לא בוטח באף אדם ואפילו לא מאפשר לנו ללטף אותו. אנו ממליצים לאנשים שלא להתקרב אליו כי אנחנו חוששים שהם עלולים להפחיד אותו ואז הוא ירוץ לכביש וידרס".

עתה התחילו התושבים בקמפיין ללכידתו של הכלבלב כדי להעניק לו בית חם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
כלב מחכה לבעליו. CEN, צילום מסך
לא נרתע מהקור./צילום מסך, CEN

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully